Pressemeddelelse
Club Corvette Danmark holder 25 års jubilæum med et stort træf på Sørup Herregård på Sjælland. Træffet vil finde sted i dagene fredag d. 26/6 til og med søndag d. 28/6.
For at markere jubilæet, er fredag d. 26/6 åben for alle. Der er sendt invitationer ud til alle amerikanerbilklubber i Danmark, så der vil blive masser af flotte biler for publikum at kigge på.
Fredagens program ser derfor således ud:
14:00 Åbnes der for US-biler
15:00 Åbnes for publikum, der vil være boder med mad og drikke til rimelige priser.
15:30 kommer Jan Magnussen forbi og vi har mulighed for at ønske ham tillykke med endnu en sejr på Le Mans.
16:30 Holder Allan Holmlund et af sine berømte foredrag om Corvettens historie.
Indtil klokken 20:00 er der rig mulighed til at kigge på biler og få en snak med ejerne. Der vil også være boder med forskellige aktiviteter.
20:00 - 23:00 er der livemusik med bandet Taggy Tones.
23:30 er der stort fyrværkeri.
Corvette har sine rødder helt tilbage til 1953. Der er stadig en del designelementer som kan spores på den sidste nye 2010 Corvette som har 638 hk og er en af verdens allerhurtigste serieproducerede sportsvogne.
Der er for eksempel karrosseriet der som noget helt nyt i 1953 blev produceret i kunststof, det er det stadig den dag i dag.
Et par andre eksempler er tværliggende bladfjeder og stødstangsmotorer som også har fulgt Corvetten i mere end 50 år! Der er jo ikke grund til at ændre noget der virker!
Der er fra klubbens over 600 aktive medlemmer tilmeldt ca. 140 Corvetter der i årgang spænder fra 1956 frem til i dag.
Jubilæumstræf 2009
-
Dvs man godt kan kigge
Dvs man godt kan kigge forbi fredag eftermiddag uden at være meldt til?
-
Helt klart Henrik:sifone:
Helt klart
Henrik:sifone:
Henrik:sifone:
-
Selvfølgelig kan du det! Hvis
Selvfølgelig kan du det! Hvis du vil have grillbuffet skal du lige melde det til Henrik Berg.
Men du kan jo også bare spise pølser og spareribs :hurray:
Men du kan jo også bare spise pølser og spareribs :hurray:
Jeg er ikke meldt til
Jeg er ikke meldt til - men ville hjertens gerne komme forbi i 72'eren :D
...forresten, dukker man bare op eller skal jeg tilmelde mig et eller andet sted?
...forresten, dukker man bare op eller skal jeg tilmelde mig et eller andet sted?
Du dukker bare op om
Du dukker bare op om fredagen, hvis det altså er det du mener, og ikke resten af weekendarrangementet.
Lykkemark
ps og du må også godt give en øl Roald, specielt fordi du er fra Jylland.
Lykkemark
-
Det lyder godt, så kigger
Det lyder godt, så kigger mig og lillebror over forbi fredag eftermiddag. Den gule panter skal jo alligevel køres til efter det lille uheld med stemplet
Hø hø, jeg troede jeg skulle have en øl når jeg kommer helt fra Jylland

Hø hø, jeg troede jeg skulle have en øl når jeg kommer helt fra Jylland

Jeg vil sidde i den
Jeg vil sidde i den Pantera, og så giver jeg en hmm vand.
Lykkemark
Lykkemark
-
Hejsa... Hvaaaaøøøø... Nu har vi tilmeldt
Hejsa...
Hvaaaaøøøø... Nu har vi tilmeldt os for lææænge siden og betalt ligeså.. Får man anvist værelse derovre eller får man besked inden ? Skal man have sengelinned med ? Har kigget lidt rundt på deres egen hjemmeside og i invitationen, men kunne ikke rigtig finde noget med det... De vendbare underbukser og de knap så sure sokker er pakket...
Vi havde egentligt tænkt os at lande allerede ved 1200 tiden, så man ikke stod midt i alt kissejaget... Er det ok.. vi har jo lang vej og ikke så lang som andre i klubben..
Mvh. Skallerup.
Hvaaaaøøøø... Nu har vi tilmeldt os for lææænge siden og betalt ligeså.. Får man anvist værelse derovre eller får man besked inden ? Skal man have sengelinned med ? Har kigget lidt rundt på deres egen hjemmeside og i invitationen, men kunne ikke rigtig finde noget med det... De vendbare underbukser og de knap så sure sokker er pakket...
Vi havde egentligt tænkt os at lande allerede ved 1200 tiden, så man ikke stod midt i alt kissejaget... Er det ok.. vi har jo lang vej og ikke så lang som andre i klubben..
Mvh. Skallerup.
Severin Det er et hotel min
Severin
Det er et hotel min gode mand, så sengen er redt, så du kan lægge din buttede barnekind på puden. Værelset får du anvist ved ankomsten.
Lykkemark
Det er et hotel min gode mand, så sengen er redt, så du kan lægge din buttede barnekind på puden. Værelset får du anvist ved ankomsten.
Lykkemark