Jeg har ryddet op i Vettenheim !

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Lykkemark

Jeg har ryddet op i Vettenheim !

Indlægaf Lykkemark » 30. apr 2009, 22:19

Foråret er jo over os, og der har jo stået ualmindeligt meget Corvette på spisesedlen de sidste uger, ligefra Forårsmønstringen til Cruise for a Cure.

Igår Onsdag kunne Lolland-Falster drengene ikke holde sig i skindet længre, det var for lang tid at vente på at det skulle blive 10 Juni og det første møde på Marielyst. Så første bilkomsammen fandt sted ved den nye mole bag biografen i Nykøbing Falster, det var jo gevaldigt hyggeligt, og det er ligefrem ved at blive til en klub.
http://lfcruiserne.skysite.dk/
Når man er til sådant et møde står man jo og bliver inspireret, og denne inspiration i form af nogle pærer, medførte en køretur idag op til FirstMile's overkommis Jørgen, hvor der blev indkøbt for det fyrstelige beløb af 129,-
(det er jo krisetider).
Men Jørgen er jo sådant et ordensmenneske at man får helt ondt i samvittigheden, og jeg havde jo stadigvæk smågræmmelse over at Jørn Batmand havde set mit værkstedskæmperoderi, så fanden tog ved mig da jeg kom hjem, nu er der en trailerfuld affald bestående af ting man nok kan få brug for en dag (i dette liv eller det næste) og til syne er kommet: den pasta jeg ledte efter da jeg skulle samle udstødning (så nu har jeg to tuber), montagelimen (så nu har jeg 2 af dem), bremseaffedter (nu har jeg to af dem), de to vandtætte lysstofarmaturer til carporten (det er altid rart at have to extra af dem på lager man kan jo aldrig vide hvornår der bliver mangel på dem) et 3/8" topnøglesæt der aldrig er pakket ud (rart at kunne overraske sig selv sådan en dag):banghead:

Alt det bare fordi man skulle have nogle pærer og sikringer.:ack2:

Sikke en dag, og hvor er der ryddeligt.

Lykkemark

Gæst

Hej Lykkemark Da jeg har været

Indlægaf Gæst » 2. maj 2009, 19:27

Hej Lykkemark
Da jeg har været falckredder i mange år har jeg set det der var værere...vistnok, men det glæder da Batmand, som kommer fra en familie med hjemmegående mor der altid redte gulvtæpperne med en gulvskrubbe, at du er glad ved din oprydning.
Har forøvrigt snakket med en liftmand der har fingeren på pulsen ang. dit lift-ønske og er kommet frem til at den type du søger ikke findes herhjemme i handlen.
Kan du ikke bare løfte bilen med en der kun rører vange/ramme og sætte bukke under hjulene og sænke den ned på dem så har du både bil og hjul fri!

Mvh Jørn

Tilbage til "Snak / off topic"