billeder
-
........................................................................................
........................................................................................
-
Billede af motor
Hej Brian
Er det motoren fra den gl. færgen sjælland og hvad laver Helles æbelskivejern oppe op toppen af motoren.
Henrik:grouphug::willy_nilly::party:
Er det motoren fra den gl. færgen sjælland og hvad laver Helles æbelskivejern oppe op toppen af motoren.
Henrik:grouphug::willy_nilly::party:
Hej Henrik Det ligner da mere
Hej Henrik
Det ligner da mere trædeorglet fra Roskilde domkirke:nopity::nopity:
Bondemand
Det ligner da mere trædeorglet fra Roskilde domkirke:nopity::nopity:
Bondemand
Næ Nej, det er en
Næ Nej, det er en motor som jeg selv har lavet, af dele som jeg har samlet rundt omkring på forskelige loppemarkeder. En del fra singersymaskiner, en del fra påhængsmotorer (det er jo en Corvette, det er jo lidt båd) og det kan sgu godt være at der er røget et vaffeljern eller en æbelskivepande ind imellem, men jeg har fundet kombinationen rimelig god :hurray: he he :Chevy_anim:
Brian
Brian
Godt klar over jeg provokerer
Godt klar over jeg provokerer lidt, om ikke meget, men det er for at vise hvad der sker når man ikke er helt enig.
Det vises jo også med al tydelighed...
Kunne i grunden godt tænke mig at vise nogle mails, om ejerfornemmelser jeg engang har modtaget.
Nå men foreløbig er jeg medlem indtil 1 januar, så må vi se hvad der sker....
Det vises jo også med al tydelighed...
Kunne i grunden godt tænke mig at vise nogle mails, om ejerfornemmelser jeg engang har modtaget.
Nå men foreløbig er jeg medlem indtil 1 januar, så må vi se hvad der sker....
bla bla der er tilbud
bla bla der er tilbud på øl i netto.
det er jo ikke forbudt
det er jo ikke forbudt at bruge zoom knappen i nederste højre hjørne.
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725