Det er sku da lidt fantastisk, ikke?
www.proteamcorvette.com/cars/NSN-WOW68.htm
/John
P.S Roald det er lige din årgang, så.......
Se lige
-
Re: Se lige
........................................................................................
-
Den trænger godt nok til en kærlig hånd
/Kenneth

/Kenneth
I svage øjeblikke synes jeg at dampmaskinen er lidt styg, men så ser jeg dette opløftende billede som du her præsenterer John.
You made my day.

det var dengang der var ';delete options'; til:

-
........................................................................................
re:Se lige
Enig Lykkemark,
Da jeg så den, blev jeg også helt glad for min :-)
/John
Da jeg så den, blev jeg også helt glad for min :-)
/John
- Vedhæftede filer
-
- Forsikringsbetingelser alm. gods.pdf
- (69.32 KiB) Downloadet 208 gange
re:Se lige
Hvad tror i prisen er for den?
Mit bud er ca. $75K
Mit bud er ca. $75K
Re: re:Se lige
Ja John når man har hele verden som sin markedsplads, så er alt jo muligt. Kejserens nye klæder er jo ikke skrevet for ingenting, og dækker rimeligvis også godt i dette tilfælde.
Det korte og det lange er at det er et gammelt grimt skod, og der kan man så hælde en formue og en masse nye dele i og derefter bilde sig ind at man har noget unikt, men den ligner såmænd alle de andre C3'ere der kører rundt her og hisset.
Kom ikke og bild mig ind at man ikke kan tage hvilken som helst C3 og smide de samme kræfter og fjederlag i og få samme eller sikkert bedre resultat.
Når jeg læser den annonce så sender jeg en tanke til den kære gode gamle Storm.P når han sagde: ';Når kunst kræver en forklaring, er der altid noget muggent ved den';.

Lykkemark