smallblock ws bigblock

Alm. snak
merc

smallblock ws bigblock

Indlægaf merc » 17. sep 2008, 15:48

Som David skrev,

Men som Brian siger så er det indtil videre bare wannabe og drømmerier, men der er nu noget klassisk over smallblock vs bigblock, automat vs manuel, coupe vs cab, early c2 vs late c3. 

Ja det kan være super hvis der er nogen andre end rommel, der vil køre. -Og bigblock vs smallblock, det er prøvet 

Men en big-bigblock der er lavet ordenligt med en manual er ikke prøvet....
-men nu kommer vinteren, sååå alle har jo en change for at få skruet færdig 

Mig selv : jaaaaaa, jeg vil se om det nogensinde i mit liv vil lykkes at få en overdrive automat til at holde BARE èn sæson. 

Hvis ikke så må selv jeg, selvom jeg ikke er meget for det, give David ret, livet er for kort til overdrive.

Hvad med en øst , west Dyst ??????.... 

Brian

david

Re: smallblock ws bigblock

Indlægaf david » 17. sep 2008, 22:35

ja en klub i vores størrelse burde kunne leje et anlæg og afvikle en omgang hyggeræs også for begyndere, måske er det bare mig men det virker somom der ikke er så meget bredde i race mere, kan stadig huske før i tiden hvor det næsten var et problem at få lov til at køre fordi der var så mange biler. Men hvis vi nu lejede f.eks. sindal el. lignede og lavede et lukket arrangement, men tidtagning og det hele, så kunne alle komme ud og prøve hvad det vil sige at køre lidt race.

For 25 år siden kørte vi de 500 km til mantorp med campingudstyr og jo  Søndag formiddag kunne man komme ud og få en tid på sin bil ikke 1/8 men 1/4 mile hvor sluthastigheden siger en hel del om hvormange heste man laver, det var meget populært, husker stadig en svensk c2'er cab med 327 på slicks som gik 10 sekunders tider, uden gas el. andet, plain jane no nonsense hjemmetun, respekt!

Gæst

Re: smallblock ws bigblock

Indlægaf Gæst » 18. sep 2008, 00:33

Hej Brian.   det kunne da være sjovt hvis der kunne holdes et CCD - løb. vi har evt. mulighed for at leje Mosten-mc bane på Djursland eller Thisted Lufthavn. så der er noget at arbejde på til næste år.  

http://www.mosten-mc.dk/most/raceday/resultsfor2008.asp 

mvh. Per

Tilbage til "Generelt forum"