Esbjerg-træf

Alm. snak
Brugeravatar
Finn #105

Esbjerg-træf

Indlægaf Finn #105 » 20. jul 2008, 13:00

Lørdag afholdt Sonja og Jesper Ottesen et dejligt træf i Esbjerg og Bramming med deltagelse af 13 Corvetter. Vi mødtes på Torvet i Esbjerg klokken 1000. Der var arrangeret fornem parkering til Corvetterne og morgenkaffe til deltagerne under store parasoller. Efter en byge, hvor parasollerne viste at de også kunne skærme os mod heftig regn, tittede solen frem, og dermed tittede også en masse esbjergensere frem for at kigge på vores biler.

Klokken 1200 rullede vi i åbne biler i kortege gennem lidt af gågaden og derefter mod Bramming. Halvvejs på turen gik der igen hul på en sky, så vi måtte i hast have kludene op.

Velankommet til Sonja og Jespers dejlige ejendom rullede vi ned til deres græslandingsbane, hvor Jespers Cessna holdt klar og hvor de havde opstillet et partytelt. Grillen var allerede varm og en trailer med is fra havnen i Esbjerg rummede også rigeligt med kolde pilsnere til de tørre ganer.

Så blev der grillet og hygget resten af eftermiddagen. Jesper fløj med alle som havde lyst.

En helt igennem dejlig dag, som vejret ikke kunne ødelægge på trods af et par heftige regnbyger.

SUPER flot at Sonja og Jesper alene havde stillet dette fine arrangement på benene for Corvette-klubbens medlemmer, og endda havde valgt at sponsorere det hele af egen lomme. Når det er sagt så er jeg dog lidt flov på klubbens vegne, når 25 vetter tilmelder sig et arrangement, men kun 13 dukker op. Af de 12 som blev væk var det langt fra alle som huskede at melde fra. Det er mildt sagt for dumt, når man tænker på, at det er frivillige kræfter som står bag arrangementet, og at de oven i købet betaler hele gildet.

Tak for en dejlig dag!

Simon, Sanne & Finn

Værtsparret.

vetten

Re: Esbjerg-træf

Indlægaf vetten » 20. jul 2008, 23:16

Hej Alle.
En Københavner kom Til Jylland.
Til Hans første Vette Træf. ( selv om det regnet )
Der blev jeg modtaget med et stort smil og et godt Jysk håndtryk.
Også gik snakken der var kaffe og rundstykker.
En god start på dagen en tut på 2½ time kørsel. 
Kl 12.00
Kørte vi ud i det mørke Jylland,og endte i en skov med der til hørende Flyve plads.
Der blev der budt på frokost på Frokost med det hele, / med kaffe og kager.
Og en masse hygge snak. Plus Røver His.
Og der efter stod det på flyvetur for dem der havde lyst.
Lige når man tror at det er ved at være slut 
Så bliver man budt på Middag.
Og der maglet ingentingDer blet serveret Champagne. Pejs / hygge.
Til sist en overnatning hvis man ville.

Så en rigtigt stor tak.

Til.

Sonja - Jesper.

Medlem 960.

Kim..........

Gæst

Indlægaf Gæst » 21. jul 2008, 10:51

Et rigtigt godt træf. og en stor tak til Sonja og Jesper, som havde planlagt det hele, super kaffebord med smurte rundstykker på torvet i Esbjerg,  Stort telt var sat op på flyvepladsen, hvor der var rigeligt plads til de fremmødte...         
ca 30 personer der mødte op også nogle stykker af deres venner kom.  Jesper gav flyvetur til dem som '; ville'; ja jeg må nok sige at når Jesper startede flyvemaskinen op var det med lidt ';misundelsese';  sikke et brøl den kunne give den maskine.
Og når Jesper kom ind over flyvepladsen og gav sådan et tysker ';loop'; så forstår jeg godt at pigerne blev røde i kinderne.
Sikke en hus de har, og vinkælder, hvor Jesper brugte sablen til at slå proppen af champagnen.  det blev sent lørdag nat.    Søndag morgen var der rundstykker,   jeg kan kun sige at de der ikke var mødte op!!!! gik glip af et godt vette træf.  
Til Soja og Jesper  vi ses til Lundø træf.
PS. der manglede 10 corvetter til træffet, der var 4 der meldte afbud lørdag morgen, og 6 jeg ikke hørte fra, det er lidt for dårligt, når der er nogen der laver så godt et træf. 
Vette hilsen Per.      

postmand-728

Indlægaf postmand-728 » 21. jul 2008, 11:08

Også en stor tak for et flot arrangement herfra. En smule regn skal ikke holde os fra at komme, når vi er meldt til.

Det var imponerende arbejde fra værtsparret, så dem, der ';glemte'; at møde op gik glip af en rigtig hyggelig dag med alt hvad hjertet kunne begære.

Vi er klar igen næste år, og ja sæt bare deltagerbetaling på, så skal folk nok møde op.

MVH
Lise og Steffen

C4Vette

Indlægaf C4Vette » 21. jul 2008, 11:58

Hej Finn........fint indlæg..........kan kun tilslutte mig det hele......

-
- Jesper og Sonja - tak for et rigtig godt arrangement, der var intet at klage over og teltet var næsten vandtæt. 
- og tak for den dejlige flyvetur - alt blev lige sat på plads i maven der...........først den ene vej,så den anden vej og op og ned og sikke en tur..................tak Jesper... 

Smiler endnu...
Marianne

Tilbage til "Generelt forum"