Hej Gutter
Her er lige en lille afveksling....
Er der nogen af jer der har erfaring eller kender nogen med erfaring med en kobling som er blevet slap på en C5'er ? Pedalen bliver nede ved gulvet og skal hjælpes op igen med foden.
Jeg har teori om at det måske er slave eller master cylinderen som er færdig. Jeg tror ikke der er koblingspladerne da bilen trækker fint ved højere omdrejninger.
Måske er der nogen af jer der har erfaring med at skifte sådan en sag ? og så er mit spørgsmål hvor omfattende det lige er ?
hilsen
Kasper
Koblingsproblemer
Re: Koblingsproblemer
jeg er godt nok lidt ude af mit område men et hurtigt kig på corvetteforum og svaret er at det ligesågodt kan være dit hydraliske udrykkerleje, :
Her en god tråd: forums.corvetteforum.com/showthread.php

Her en god tråd: forums.corvetteforum.com/showthread.php
-
Hejsa Kasper
Nu kender jeg ikke en C5 rigtigt, men det lyder helt bestemt som om det slave cylinderen der død. Slave cylinder er den der plejer at død. Hovedcylinderen bliver som regel utæt.
Prøv at skrue udluftningsskruen af på slavecylinderen og hopper pedalen op igen er det slave cylinderen der død.
Hvor omfattende det er ved jeg ikke det kommer an på hvordan den sidder på en C5, men selve arbejdet er ikke det store.
Venlig Hilsen
Rasmus
Nu kender jeg ikke en C5 rigtigt, men det lyder helt bestemt som om det slave cylinderen der død. Slave cylinder er den der plejer at død. Hovedcylinderen bliver som regel utæt.
Prøv at skrue udluftningsskruen af på slavecylinderen og hopper pedalen op igen er det slave cylinderen der død.
Hvor omfattende det er ved jeg ikke det kommer an på hvordan den sidder på en C5, men selve arbejdet er ikke det store.
Venlig Hilsen
Rasmus
Der ligger en lille oliepøl lige under cylinderen, så det er nok masteren som er færdig.
Kasper