Trustrup galleri

Alm. snak
Lysmand

Trustrup galleri

Indlægaf Lysmand » 28. nov 2007, 16:40

Jeg har fået Bjarne til at sætte nogle fede brænder billeder ind under ';billeder fra træf'; ';Trustrup 2007'; 

Tak for det Bjarne.! 

/Thomas..

Gæst

re:Trustrup galleri

Indlægaf Gæst » 29. nov 2007, 14:30

Simpelhen for sejt at en corvette kan lave brændere (har en gang set en fiat 127 gøre det' Jeg har det lidt sådan at hvis man vil tages alvorligt ude i samfundet skal vi finde en stil som man vil stå for Har set nogle indslag i tv fra klubben hvor der bliver lavet brændere osv. hvilket sådan set er ok(for mig ihvertfald) Jeg ved bare at når almindelige mennesker ser dette tænker de. Holdkæft nogle koldbøtter og de er sku nok i familie med visse mc klubber Jeg er sådan set ligeglad men syntes måske det snart er tiden at tage emnet op, omkring dette

ROMMEL

Re: re:Trustrup galleri

Indlægaf ROMMEL » 29. nov 2007, 15:03

Hvad er ';almindlige'; mennesker ??? og og hvilke er ';visse Mc klubber'; du må vide det da du skriver ';jeg ved';.
Jeg kender en masse mennesker, og ingen af dem har nogensinde kaldt mig en koldbøtte når jeg lavede en ';brænder';
Vil du have regler for hvordan man skal opføre sig i CCD ? For at blive taget alvorligt ude i samfundet er det vel ikke
nødvendigt at drikke urtete og kun køre på cykel eller bruge offentlige transport midler ? vi har alle købt vores corvetter fordi vi syntes at de er fede at se på, at blive set i, og at køre i, hvordan vi hver især så bruger vores corvetter er ikke
noget klubben skal blande sig i. Og hvorfor syntes du det er tiden for at tage dette emne op når du sådan set er ligeglad ???????
Mvh.Rommel

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 29. nov 2007, 16:44

Hellere fede brændere, end at blive taget alvorligt af hr. og fru kedelig

Gæst

Indlægaf Gæst » 30. nov 2007, 13:18

Hej igen

misforstå mig ikke

Jeg ved bare at jeg engang for en del år siden fik en skideballe af visse mennesker fra klubben da jeg mødte op med en race corvette på prøveplader
Der skulle ikke være dækrøg osv så jeg kunne bare læsse den igen og smutte igen
jeg ved godt dette var i 90erne men dengang havde klubben åbenbart en anden politik
For min skyld er det sku et fedt om i laver brændere mm men i lystet af klubbens tidligere politik syntes jeg bare dette skulle på banen

MHT alm mennesker kan det godt være i på sjælland har andre typer men her på Fyn og Jylland er det nu mange der tænker som beskrevet

Dette er ikke negativt ment, men ved bare hvor *hellige' klubben har været før mht. dette punk, og derfor denne debat

Som sagt . Syntes selv en brænder er fedt og elsker race

jba

Re:Trustrup galleri

Indlægaf jba » 30. nov 2007, 23:10

Puha, det kan give mange diskutioner og meninger.
Så ikke for at være fordømmende men her er altså fakta.
færdselsloven :   § 38 Føreren af et kørtøj skal betjene køretøjet således at det ikke afgiver unødig støj eller unødigt udvikler røg eller gasarter.
§ 3 man skal tage hensyn til dem der bor og opholder sig ved vejen. 
Så dette er kun tilladt på områder hvor loven ikke gælder. Det er fakta.
Det sætter klubbens vedtægter i et andet lys, man kan ikke bruge dem med mindre man samtidig bruger det retslige grundlag og dermed får medlemmet straffet. 
Hvis der altså er nogen der vil bruge tid på at anmelde og retsforfølge dette.
Skulle man så lige bemærke at fædselsloven gælder alle steder hvor man kan køre ind altså også på privat grund hvis der offentlig adgang. Eller sagt på en anden måde de steder hvor man kan kontrolere hvem der kommer ind gælder loven ikke nødvendigvis.

Jørn

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 1. dec 2007, 01:24

yeah right

(udmeldt) ClausX

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 1. dec 2007, 14:39

ADVARSEL!

Denne tråd har drejet sig ind på et spørgsmål, som er meget vigtigt for klubben og dens medlemmer: vores adfærd og opførsel, jævnfør vore vedtægter § 9. Jeg finder det uhyre vigtigt at alle medlemmer har mulighed for at deltage i den debat.

MEN - det er åbenlyst, at visse skribenter i tråden tilsidesætter vore regler om takt og tone og I er hermed advaret. Hold tonen sober og benyt saglige argumenter! 

Der skal i øvrigt ikke herske tvivl om CCD';s holdning til landets færdselslov - DEN SKAL OVERHOLDES!

MVH

Claus - Formand for bestyrelsen

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 1. dec 2007, 14:58

Hvis færdsels loven skal overholdes, punktum. Så er der nok mange med forskellige tuningsstumper, dæk der rager ud under skræmkanter, røde blinklys osv osv der må blive hjemme fremover...

Jeg ved godt der er meget firkantet sat op, ingen tvivl, men som du selv siger er debatten vigtig. Hvor går grænsen for hvad...

Det ville da være befriende at lade god sund fornuft styre, og så lade ordensmagten gribe ind, hvis det da nogenside skulle komme så vidt...Men det er desværre nok svært i praksis.

jba

Indlægaf jba » 3. dec 2007, 00:09

Det har du ret i Lars. Den sunde fornuft er vigtig men også at man har et ansvar overfor andre, og sådan en debat er vel også med til at vi forstår og respektere hinanden.

Vi kan alle komme til at stå til ansvar overfor det vi gør, vi er voksne mennesker. 
Jeg er sammen med mennesker hver dag som har mistet deres kørekort pga. manglende sund fornuft i den situation de nu var i og du kan være helt sikker på at de fortryder det. Det har som regel større konsekvens en blot ';pappet';
Så med mit job har jeg nok en grænse der ligger langt under mange andres.

For øvrigt er røde blinklys ikke ulovlige, hvis det er tilladt i detailforskrifter for køretøjer. Men dæk over skærmkanter er ligesom vingemøtrikker farlige for en uheldig fodgænger eller cykelist hvis uheldet lige skulle være der. Hvad hvis det var en du kendte.

Så den linie du har lagt med med trackdays o.l. er bare rigtig god.
Jørn

Tilbage til "Generelt forum"