Jeg syntes Ecklers leverer 3 sorterings varer. Seneste motor ophæng for. U formen der skal passe ind over chassi hornet er på de gamle 67 mm. på de nye fra Ecklers 75 mm ikke brugbare, de gamle så heldigvis OK ud så det får køre. Strud rods for bagtøj, justerbare med gevind ender og poly bøsninger, de måtte en tur i drejebænken og passes til ca 4 mm ialt for den ene ende og en 6 mm i den anden før der var plads til dem i gaffelbeslagene hh under differentialet og ved hjulleje husene. Selve rod'en var vel kort, vel få rynker/gevind havde fat, så istedet for de medsendte firkantede plader med hul i midten, lavede jag selv nogle andre plader med hullet ude i siden. Bolte man har modteget er mærket MADE IN CHINA og med ret dårlig finish. Kan kun foreslå som nævnt af Piet at hvis ellers gevinderne er OK at man bruger de gaemle bolte evt få dem galvaniseret. Jeg må prøve at tage til Kastrup i morgen os se om jeg kan bytte motorophængene til et stk gummi til bagruden.
mvh Jes
Ecklers
Re: Ecklers

Nu er Ecklers ikke eneste dealer, prøv f.eks corvettecentral de har ikke meget kinaguf på hylderne, de sælger f.eks. korrekte motorophæng, læg mærke til ordet 'correct' når du kigger efter dele hos Corvettecentral det betyder at det er tro mod kopien og kan bruges til originalrenoveringer/samme pasform.