Er der nogen som har en ide om hvor meget et glas targatag sådan ca vejer?
tager en tur til Florida i januar og ville køre omkring ecklers og bla tage et tag med hjem plus diverse stumper.
Men kan man overhovedet have sådan et i sin kuffert? tænker på overvægt osv.. ??
vil da lige sige i den forbindelse at hvis der nu er nogen som lige står og mangler en stump men ikke vil betale fragt og moms osv for så lidt.. så smid mig en mail og jeg tager det med hjem..
Vægt på targatag
Re: Vægt på targatag
Det er intet problem at tage dem med hjem, hvis du finder et 'factory outlet' kan du få kinesisk producerede kuffeter til ingen penge som er vildt store og kan smides ud når du kommer hjem igen. Skulle du ramme loftet for bagagevægten skal der betales en lille extrapræmie for overvægt, men i forhold til alm. fragt fra US er det meget minimalt. Go tur
Hej Lasse et glas targatag vejer 15,8 kg
Som david siger + køb den originale sorte kanvaskuffert som tagene kan ligge i der er puder til at beskytte dem. få fat i noget pap og læg det imellem kufferterne. husk det skal være en stiv kuffert, og få dem til at sætte et heavy tag på den i lufthavnen så kommer de hele hjem.husk også at bestille dem hos sharon i god tid, de er ikke lagervare.
god tur og godt nytår Rommel
god tur og godt nytår Rommel
Hej Lasse
Jeg kunne da ønske et par små ting med hjem.
Kan ikke lige finde din mail adresse
Men er min Majalla@webspeed.dk
tlf 20878389
Jeg kunne da ønske et par små ting med hjem.
Kan ikke lige finde din mail adresse
Men er min Majalla@webspeed.dk
tlf 20878389