Kan se at webmaster har lagt spørgsmålet på forsiden . Så starter jeg .:
Jeg syntes IKKE der skal være billed link til leverandøre o.l.
Så hellere at der blev lagt info./ reminder op på forsiden , om det næste arr.klubben eller medlemmer holder inden for en tidsramme på ca. 14 dage til tidsfrist på tilmelding udløber ................
Vettesmil Allan
Billed link eller ej ?
Re: Billed link eller ej ?
Helt enig Allan, reklamerne skal have deres egen side som de altid har haft. Men der må være delte meninger siden reklamerne først var på, så blev fjernet, så kom på og nu er fjernet og erstattet af en 'for eller imod' billedlink
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Jeg syntes også det er helt fint, at vi link´er til sponsorer/leverandører mv. , men er enig i, at det bør ske på en særskilt side.
Forsiden kan forbeholdes mange andre nyttige formål til os medlemmer - der nævnes tilmeldinger til stævner, 'remind´ere' etc.
Men det er fint, at vi tager debatten allerede nu fra starten, så den fine nye hjemmeside kan forblive som 'flertallet ønsker' - dét er jo det herlige ved demokrati...
Forsiden kan forbeholdes mange andre nyttige formål til os medlemmer - der nævnes tilmeldinger til stævner, 'remind´ere' etc.
Men det er fint, at vi tager debatten allerede nu fra starten, så den fine nye hjemmeside kan forblive som 'flertallet ønsker' - dét er jo det herlige ved demokrati...
OK .. det er taget til efterretning. Der er lagt et nyt tiltag på idag hvor det er muligt at bruge citat, hvis besvarelsen 'er ud af trit'