For god ordens skyld.
Er generalforsamling kun for medlemmer, eller er det tilladt at medbringe den bedre halvdel. Naturligvis uden stemmeret :-)
Godt valgt med Fyn, Det burde få flere 'vesterlændinge' op af stolen.
Allan
Deltagere til generalforsamling
Deltagere til generalforsamling
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Re: Deltagere til generalforsamling
I må gerne tilmelde jer til generalforsamlingen, så i kan få blødt brød og kaffe/vand. tilmelding på www.forsikring@club-corvette eller tlf 40573732 eller 96570900 og oplyse medlemsnr.og navn. Den bedre halvdel er også velkommen. Vettehilsen Per Pedersen medlemsnr. 443 Randersvej 37 9500 Hobro.
Jeg kunne godt tænke mig at deltage i generalforsamlingen. Er vi flere der kan køre sammen.?? Jeg kører Citroen Evasion hvor vi kan sidde en 6 stk, kommer fra Allerød og kan evt samle op på vejen syd-vestover.??
Erik Ziegler, tager du derover?
mvh Jes
Erik Ziegler, tager du derover?
mvh Jes
Nu må i godt tilmelde jer til generalforsamlingen, se evt.under træfkalender. ring-skriv til. Per Pedersen tlf.96570900 bil 40573732 email: forsikring@club-corvette.dk
Meld jer nu til den generalforsamling. Er det kun den nuværende bestyrelse og 5 medlemmer der skal til generalforsamling i Odense.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i er godt nok sløve ----------- ring for tilmeldning: 96570900 bil: 40573732 email: forsikring@club-corvette.dk
Generalforsamling på søndag, tilmeldninger modtages gerne - vettehilsen Per. email: forsikring@club-corvette.dk tlf. 96570900 bil 40573732