Har nu fået lavet hele vinduesvisker setup´et på 68´erne, men nu viser det sig at den vacuum motor/dåse der sidder og åbner visker klappen må være utæt eller lign.
Derfor - inden jeg nu hopper på at købe i USA - er der nogen der har sådan en dims liggende herhjemme så jeg kan få den monteret med det samme ....
Ring 28443350 hvis du har en eller ved hvor jeg kan finde en med det samme
På forhånd tak
Anders
Søges - 68 Vacuum dåse til viskerdør - Købes ASAP
-
-
Re: Søges - 68 Vacuum dåse til viskerdør - Købes ASAP
Nogen der har en ide om, om nogen forhandlere i DK skulle ligge inde med sådan en fætter?
der er med garanti ingen i DK som har den vacumdåse på lager, de er forholdsvis dyre og der findes 2 forskellige afhængigt af om din bil er en early eller late 68'
Jeg kan anbefale at bygge det om så du får den nyrere korte vacumdåse, det kræver et nyt beslag og og den lange møtrik med lensgevind i til gengæld koster alle 3 dele mindre end den lange vacumdåse, jeg har beslag og vacumdåse på lager skal lige tjekke om ikke jeg har den lange møtrik også.
du er velkommen til at ringe på 46 42 11 02
Jeg kan anbefale at bygge det om så du får den nyrere korte vacumdåse, det kræver et nyt beslag og og den lange møtrik med lensgevind i til gengæld koster alle 3 dele mindre end den lange vacumdåse, jeg har beslag og vacumdåse på lager skal lige tjekke om ikke jeg har den lange møtrik også.
du er velkommen til at ringe på 46 42 11 02
Hej
Kan du ikke lige sætte et foto på jeg har noget vacum ting til c3 men kender ikke rigtigt til c3
stingray@stofanet.dk
Kan du ikke lige sætte et foto på jeg har noget vacum ting til c3 men kender ikke rigtigt til c3
stingray@stofanet.dk