I de sidste par måneder, har der været en del indlæg, som på nogen måde virker stødende på andre medlemmer. Selv har jeg været hængt ud og forskellige rygter er blevet spredt.
Jeg skriver dette efter at have læst indlægget ' ER DET EN GOD FOSIDE', nu må det fandme være nok. Jeg er f.eks en person som gerne siger min mening, lytter til ris og ros og gerne diskuterer div. emner. Men et godt råd til alle jer der får lyst til at komme med kritik, kontakt selve manden i vil snakke med. Lad for guds skyld være med at sætte ham ind i et offentligt forum...
Forstår jer godt, men mange kan ikke læse orderne mellem linierne, de læser det der står og så bliver de sure. Mange har ikke den samme form for humor som andre.
Lad os istedet få os et fedt forum hvor vi kan spørge om forskellige ting angående vores biler, takke hinanden for et godt træf og lad os alle forny vores billeder engang imellem.
Vel mødt til træf i fremtiden og nyd så jeres sommer. Taget kan tages af vores biler, nyd det da.
Mvh
Zean / 473
Negative indlæg
-
Re: Negative indlæg
Ikk' for at være negativ, men.....
Det er da tamt at tage taget af, når man kan få biler helt uden tag, det' meget nemmere....
See ya >;o)
Det er da tamt at tage taget af, når man kan få biler helt uden tag, det' meget nemmere....
See ya >;o)