Hyggelig rullefeldtsdag
Hyggelig rullefeldtsdag
Tak til Jan for Arrangering af Rullefeldtsdagen, og tak til Joan&Dan for forplejning og hygge bagefter, helt utroligt at vi kunne få så meget mad og drikke for de 425 kr som var givet i tilskud pr næse.
Re: Hyggelig rullefeldtsdag
Kommer der ikke nogle resultater på bordet?
Det gør der uden tvivl, igen i år tror jeg vi blev lidt overrasket over hvor langt der er fra SAE HK til det virkelige liv, Brians Corvette var temmeligt overbevisende, selv med Slicks på lavede han hjulspind i 4gear på rullefeldtet og derfor kunne effekten ikke måles, min egen som skulle have små 600SAE HK havde 367.5 på baghjulene, med lidt justering af tænding og kaburator kommer den til at ramme over 400 uden tvivl, der blev rullet en dicideret dragracer ind på rullefeldtete til afslutning, den lagde 700HK.
Jeg belv lidt overrasket da jeg så min bil komme op på 275Kmt :) absolut ikke noget jeg turde køre i den..
Jeg belv lidt overrasket da jeg så min bil komme op på 275Kmt :) absolut ikke noget jeg turde køre i den..
-
Jeg vil også lige sige tak til Jan, Joan og Dan. Det var en super dag !!!!! COOL endelig at mødes efter en lang og sur vinter..... Håber vi får en rigtig god sommer. Jeg sender en CD til vores allesammens webmaster Jesper med billeder, og vil samtidig opfordre andre der har taget billeder til at gøre det samme !
Hilsen Christian
Hilsen Christian
Fint arr. Jan . Rigtig flot show af Peugeot . Bagruden på deres ene bil kunne ikke klare de høje DB. fra L88 :-)..... Takker for det fine træk med det veldækkede bord fra Joan & Jan , og den oblikatoriske sparken dæk bagefter ....... Hvor får du de 425 kr. pr. næse fra Piet ?
Hvorfor kun 425kr for vi plejer da at få 500 kr i tilskud pr næse til et arrangement her på Sjælland?? ;-))
Men det er vel fordi at de skal havde 75 kr pr næse i Jylland nu.
Det er bare for meget.
Men det er vel fordi at de skal havde 75 kr pr næse i Jylland nu.
Det er bare for meget.