Hej Sanne & Finn
Stort tillykke med den fine gule corvette.
Jeg glæder mig til at se den.:patriot:
mvh Per
Ny slæde i skuret
-
Halløj. Fin maskine.! :) Og meget fin
Halløj.
Fin maskine.! :)
Og meget fin farve. :coolgleamA:
Vi ses på landevejen i 2017.
Hilsen Severin.
Fin maskine.! :)
Og meget fin farve. :coolgleamA:
Vi ses på landevejen i 2017.
Hilsen Severin.
Hej Sanne og Finn, Jamen, det
Hej Sanne og Finn,
Jamen, det er jo bare sådan, en rigtig "Dream-Machine" skal se ud! STORT TILLYKKE herfra - vi glæder os til at se "rovdyret" i 2017!
De bedste Corvette-hilsener fra
Hanne og Lars
PS: Vi har besluttet os til at overgå til VETERAN-status......ja, ja, rolig nu - BILEN, altså! (;-)
Så hvis nogen kender en rigtig flot C3 1969 cabriolet, som gerne vil skifte ejer, så den får et godt og trygt fremtidigt hjem, så giv endelig lyd fra Jer.
Jamen, det er jo bare sådan, en rigtig "Dream-Machine" skal se ud! STORT TILLYKKE herfra - vi glæder os til at se "rovdyret" i 2017!
De bedste Corvette-hilsener fra
Hanne og Lars
PS: Vi har besluttet os til at overgå til VETERAN-status......ja, ja, rolig nu - BILEN, altså! (;-)
Så hvis nogen kender en rigtig flot C3 1969 cabriolet, som gerne vil skifte ejer, så den får et godt og trygt fremtidigt hjem, så giv endelig lyd fra Jer.
-
tillykke med corvette Sanne &
tillykke med corvette Sanne & Finn
Skal det være en 1969
Skal det være en 1969 cabriolet,jeg har en 1972 big block T-tag nysynet i juni 2016,hvis du er intresseret,ring 20689317
venlig hilsen Svend medl.no.534
venlig hilsen Svend medl.no.534
Den ser sgu flot ud,
Den ser sgu flot ud, tillykke :)
Hej Hanne og Lars. Det forlyder,
Hej Hanne og Lars.
Det forlyder, at der er en rød 1968 cab til salg her i Billund området. Den er lige synet, men ikke topgejlet. Er du interesseret, skal jeg gerne forhøre mig nærmere.
Mvh lolk
Det forlyder, at der er en rød 1968 cab til salg her i Billund området. Den er lige synet, men ikke topgejlet. Er du interesseret, skal jeg gerne forhøre mig nærmere.
Mvh lolk
Hej Hanne og Lars. I dag
Hej Hanne og Lars.
I dag har jeg lige kontaktet en af mine gode venner Mogens Rasmussen, for at høre ham om han var interesseret i at sælge sin gule 1969 Corvette small block cab. Den er i mint condition, matching numbers, utrolig original osv. Hvis det har din interesse, kan du tlf ham på 75881664. Han er hyppigst at træffe ved 21.00-21.30 tiden.
Mvh lolk.
I dag har jeg lige kontaktet en af mine gode venner Mogens Rasmussen, for at høre ham om han var interesseret i at sælge sin gule 1969 Corvette small block cab. Den er i mint condition, matching numbers, utrolig original osv. Hvis det har din interesse, kan du tlf ham på 75881664. Han er hyppigst at træffe ved 21.00-21.30 tiden.
Mvh lolk.
-
Hej Sanne og Finn tillykke
Hej Sanne og Finn tillykke med den GULE C6er.
Hvis du skal have lys i den eller på den har jeg GULE LED til dig ha ha.
Hvis du skal have lys i den eller på den har jeg GULE LED til dig ha ha.
Hej Stig Tak for tilbudet.:thumbs: Det vil
Hej Stig
Tak for tilbudet.:thumbs:
Det vil jeg lige overveje.
Vi ses.
Finn
Tak for tilbudet.:thumbs:
Det vil jeg lige overveje.
Vi ses.
Finn