Viking Run 2016
-
Hej Jeg har købt 2 billetter
Hej
Jeg har købt 2 billetter online til Viking run, men som det ser ud lige nu så komme vi nok ikke til Roskilde i weekenden, da jeg desværre har fået vredet om på mit knæ fredag aften.
Er den nogle der kan bruge/købe disse to billetter? Hvis der er så kan jeg sende dem pr. Mail.
mvh, Lars
Jeg har købt 2 billetter online til Viking run, men som det ser ud lige nu så komme vi nok ikke til Roskilde i weekenden, da jeg desværre har fået vredet om på mit knæ fredag aften.
Er den nogle der kan bruge/købe disse to billetter? Hvis der er så kan jeg sende dem pr. Mail.
mvh, Lars
-
Så er billetterne afsat
Så er billetterne afsat😊
-
Så får du lige et
Så får du lige et par stemnings billedere Wrang og god bedring.
1006510066
1006510066
- Vedhæftede filer
-
- IMG_3881.jpg (66.9 KiB) Vist 8700 gange
-
- IMG_3879.jpg (91.72 KiB) Vist 8700 gange
-
Hej Alle Tak for lørdags, dette
Hej Alle
Tak for lørdags, dette var fint, alle os svensker er fuldt tilfredse med arrangement i CCD. Samt en tak til Magnussen Shop.
Vi var 38 Corvetter fra Sverige, vi ses.
kig billeder på - www.corvetteworldsweden.com
Tak for lørdags, dette var fint, alle os svensker er fuldt tilfredse med arrangement i CCD. Samt en tak til Magnussen Shop.
Vi var 38 Corvetter fra Sverige, vi ses.
kig billeder på - www.corvetteworldsweden.com
Hej Alle Ja det gik rigtig
Hej Alle
Ja det gik rigtig godt og var et godt træf.
Per og Edel siger tak til alle hjælperne på træffet, uden jeres hjælp kunne det ikke lade sig gøre.
STOR TAK. :thumbs:
Ja det gik rigtig godt og var et godt træf.
Per og Edel siger tak til alle hjælperne på træffet, uden jeres hjælp kunne det ikke lade sig gøre.
STOR TAK. :thumbs:
-
Hej Edel og Per,Et STORT
Hej Edel og Per,Et STORT tak fordi i orker at lægge så meget energi og tid i for at få det hele til at gå op i et dejligt (men til tider køligt) træf.
Håber i orker igen om 2 år!
Samt at der er nogle flere der er friske på at hjælpe til både før og efter!!!!!!!
Håber i orker igen om 2 år!
Samt at der er nogle flere der er friske på at hjælpe til både før og efter!!!!!!!
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"