H.S.F.C.I.CCD
H.S.F.C.I.CCD
= høj standard for corvetterne i club corvette danmark
Efter at have været til night cruise i Kalundborg lørdag aften, og konstateret at standarden for danske US biler er ganske lav (der er langt mellem de virkelig fine) var det en fornøjelse at være på roskilde havn idag og se så mange fine vetter.
Re: H.S.F.C.I.CCD
Hej Lasse,
Jeg tror, at du har været uheldig.
Jeg var på Kastellet idag, og dér var mange fine U.S.-biler; udover ca. 10 fine ´vetter, var der noget for enhver U.S- smag.
En masse Mustænger - (Shelby) Cobra - et utal af 70´er Cadillac cab´s - selv en hel række (6-8 stk.) fugleskræmsler (undskyld, nu får jeg nok på puklen : Excalibur) - en (vistnok) `34 Ford Hot Rod -rigitg flot.
Men den flotteste var en 1931 Cadillac V-12; en rigtig Capone bil.
Alt ialt vil jeg tro at der var min. 75 flotte U.S. biler, det største antal jeg endnu har set i Kastellet.
Hilsen, Nils.
Jeg tror, at du har været uheldig.
Jeg var på Kastellet idag, og dér var mange fine U.S.-biler; udover ca. 10 fine ´vetter, var der noget for enhver U.S- smag.
En masse Mustænger - (Shelby) Cobra - et utal af 70´er Cadillac cab´s - selv en hel række (6-8 stk.) fugleskræmsler (undskyld, nu får jeg nok på puklen : Excalibur) - en (vistnok) `34 Ford Hot Rod -rigitg flot.
Men den flotteste var en 1931 Cadillac V-12; en rigtig Capone bil.
Alt ialt vil jeg tro at der var min. 75 flotte U.S. biler, det største antal jeg endnu har set i Kastellet.
Hilsen, Nils.
Nils
Jeg prøvede nu også mest at fremhæve den meget høje standard jeg så på havnen idag.
Jeg prøvede nu også mest at fremhæve den meget høje standard jeg så på havnen idag.
ENIG
Jeg nåede også lige forbi havnen en kort stund.