Kan bestille værelse imorgen så det gør vi
ellers tak for oplysning
program virker spændende
glæder os meget
Oplevelse træf
-
- Geografisk sted: Kokkedal
-
Hvis der er nogle der
Hvis der er nogle der kun vil deltage i noget af programmet . Kan det selvfølgelig godt lade sig gøre. Men det er vigtig at jeg får besked så hurtigt som muligt. Da jeg skal give Traktørstedet besked inden 14 dage. Nordisk film besked senest d.01.05. Hotel Tivoli annullerer værelser d.30.04. Så hvis i kun vil være med til noget af det, så skriv hvad her på forum
vi ses til et fedt træf
vi ses til et fedt træf
-
Hej Henrik Med det program
Hej Henrik
Med det program du har lagt for dagen, så vil vi også gerne deltage. Det lyder utroligt spændende.
2 stk. Fuldt program.
Hilsen Karen Margrthe og Hans Jørgen
Med det program du har lagt for dagen, så vil vi også gerne deltage. Det lyder utroligt spændende.
2 stk. Fuldt program.
Hilsen Karen Margrthe og Hans Jørgen
-
Hej Karen Margrethe og Hans
Hej Karen Margrethe og Hans Jørgen i skal huske at bestille på hotel Tivoli og sige det er fra Club Corvette Danmark.
Er der ikke flere der skal med på denne skønne tur med massere af oplevelser det bliver super hyggeligt. Man kan godt deltage kun i noget af programmet. Jeg skal bare vide det.
Er der ikke flere der skal med på denne skønne tur med massere af oplevelser det bliver super hyggeligt. Man kan godt deltage kun i noget af programmet. Jeg skal bare vide det.
-
Hej Henrik vi har bestilt hotel.....alt
Hej Henrik
vi har bestilt hotel.....alt er klar og vi glæder os
hilsen Hans Jørgen og Karen Margrethe
vi har bestilt hotel.....alt er klar og vi glæder os
hilsen Hans Jørgen og Karen Margrethe
-
Så er der kommet nye
Så er der kommet nye ting på denne tur. Der er plads til mange flere, du behøver ikke deltage i det hele, så tilmeld dig før din nabo
-
Hej Vil gerne med. 2. personer uden
Hej
Vil gerne med.
2. personer uden overnatning.
MVH
Christian
Vil gerne med.
2. personer uden overnatning.
MVH
Christian
Vi kommer selvfølgelig da
Vi kommer selvfølgelig da er lidt sent ude så vi er kommet på venteliste Tivoli Hotel
Jan & Susan
736
Jan & Susan
736
Hej Henrik Vi bliver desværre nødt
Hej Henrik
Vi bliver desværre nødt til at melde fra igen.
God tur til Jer alle
Vettehilsener fra Frank og Pia
Vi bliver desværre nødt til at melde fra igen.
God tur til Jer alle
Vettehilsener fra Frank og Pia
-
Nu nærmere tiden sig til
Nu nærmere tiden sig til oplevelse træffet. Her er lidt praktiske oplysninger. Vi mødes kl. 9,44 på P pladsen Skjoldenæsholm golf center Skjoldenæsvej 101 4174 Jystrup.
I skal have 180 kr. Pr. Par Med i lige penge som jeg samler sammen til sporvejsmuseet og i skal have 190 kr pr. Par med til Selsø slot i lige penge og i skal have 200 kr. Pr. Par Med til Nordisk film i lige penge. I må gerne lige bekræfte at i har set denne besked.
PS. Hvis der er andre der vil med kan i godt nå det. evt. Møde op på P Pladsen her skal de ikke kende nærmere antal
I skal have 180 kr. Pr. Par Med i lige penge som jeg samler sammen til sporvejsmuseet og i skal have 190 kr pr. Par med til Selsø slot i lige penge og i skal have 200 kr. Pr. Par Med til Nordisk film i lige penge. I må gerne lige bekræfte at i har set denne besked.
PS. Hvis der er andre der vil med kan i godt nå det. evt. Møde op på P Pladsen her skal de ikke kende nærmere antal
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"