Hvis nogen skulle være interesseret.
HOT
-
re:HOT
Den ser satme gennemført ud... Er det et nyt indkøb?
-
Re: re:HOT
Fy fan - den er fed.
Conny fra Vette Småland har lige solgt sin C6 med samme opsætning - blev opgivet til 650 hk
Conny fra Vette Småland har lige solgt sin C6 med samme opsætning - blev opgivet til 650 hk
-
hvis jeg skulle gå hen og vinde en klat i lotto på lørdag - ka du regne med mig Lasse
-
Ja Lasse
Så kunne jeg godt leve med endnu en ';gammel'; bil, særdeles fin Vette.
Hilsen Kenneth
Så kunne jeg godt leve med endnu en ';gammel'; bil, særdeles fin Vette.
Hilsen Kenneth
Kære Lasse
Da jeg så dette automobil, sagde jeg til mig selv: ';Kunne du tænke dig at køre rundt i et sådant Liberace køretøj?';
Svaret er ikke eentydigt Lasse, men efter nøje overvejelse er jeg kommet til den slutning, at nogen jo skal gøre det, og at man ikke uden videre bare kan lade aben gå videre, men man må tage sit ansvar med andre ord, de bredeste skuldre må bære.
Min salig fader (æret være hans minde) sagde altid: ';Skal du fange fisk, skal der madding på krogen, og skal fisken være stor skal maddingen være iøjenfaldende!';
Se Lasse, jeg ønsker at min samvittighed skal være i orden når jeg, når den tid kommer, skal gå igennem perleporten. Jeg vil ikke konfronteres med ordene: ';Behandlede du Lasse pænt, gjorde du dit til at Lasse fik et fuldkomment liv ?';, og så ikke være istand til at sige: ';Jeg gjorde alt!';.
Lasse du har sat den store madding på krogen her, og ja, jeg giver efter. Jeg er villig til, under min sjæls skrigen, at foretage den byttehandel du så brændende ønsker, du får Dampmaskinen og jeg får så ovenstående orangeade bil, og nej jeg forlanger ikke nogle ekstra kroner af dig, til gengæld forventer jeg heller ikke at jeg skal bære tøj i samme farve som bilen.
Kom så ikke og sig at jeg ikke er et godt menneske.