Vi var desværre ikke med fra starten, men stødte til dem ved Golfklubben hvor de spiste. Vi fik køreturen med derfra og Roskilde havn og det var super hyggeligt.
Gert og Jan de har i gjort godt. Vi vedhæfter lige et par luft billeder fra Golfklubben.
Hanne og Henrik
Forårstræf øst 4 maj
-
Vi var desværre ikke med
- Vedhæftede filer
-
- 02.jpg (468.72 KiB) Vist 8264 gange
-
- 01.jpg (95.98 KiB) Vist 8264 gange
-
Hej Gert og Jan. Tak for
Hej Gert og Jan.
Tak for et rigtig godt træf hvor alt bare klappede, det var en super dejlig dag.
Hilsen Grethe og Flemming.
Tak for et rigtig godt træf hvor alt bare klappede, det var en super dejlig dag.
Hilsen Grethe og Flemming.
Hej en stor tak for et
Hej
en stor tak for et rigtig godt forårs træf! Alt klappede og i havde haft god kontakt til vejrguderne! Vi fik set en del af området omkring Roskilde Fjord som vi ikke havde oplevet før. Stor tak til Gerts hustru Elisabeth for alt det praktiske i forbindelse med morgen kaffen! ;)
mange hilsner
Peter, Anni og Vettehunden!
en stor tak for et rigtig godt forårs træf! Alt klappede og i havde haft god kontakt til vejrguderne! Vi fik set en del af området omkring Roskilde Fjord som vi ikke havde oplevet før. Stor tak til Gerts hustru Elisabeth for alt det praktiske i forbindelse med morgen kaffen! ;)
mange hilsner
Peter, Anni og Vettehunden!
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Vi vill tacka våra danska
Vi vill tacka våra danska vänner för en trevlig tur med fint väder och god mat,fina vägar och trevligt sällskap.
Mats oEwa fra Sverige
Mats oEwa fra Sverige
-
Hejsa Alle gode Danske venner. Tak
Hejsa Alle gode Danske venner.
Tak for en dejlig tur i det Danske, og tak for at vi kunne deltage med ekstra biler fra Sverige, alle syntes at det har været en god tur.
Stor tak til arrangørerne. For deres gode arbejde til forårs træffet, dejligt at se at der kunne komme så mange Corvetter. og måske flere til næste år.
Dejligt at se at der hygges på tværs af grænsen, til trods sproget og den billige / dyre Corvetter. (kommer an på hvor man bor) :Angel_anim:
Upsss - der ligger 248 billeder på www.corvetteworldsweden.com sidst på ugen vil jeg flække en lille film klip sammen for dagen,
med lidt luft foto, billeder og video klip.
mvh
Vibeke og Lars
Tak for en dejlig tur i det Danske, og tak for at vi kunne deltage med ekstra biler fra Sverige, alle syntes at det har været en god tur.
Stor tak til arrangørerne. For deres gode arbejde til forårs træffet, dejligt at se at der kunne komme så mange Corvetter. og måske flere til næste år.
Dejligt at se at der hygges på tværs af grænsen, til trods sproget og den billige / dyre Corvetter. (kommer an på hvor man bor) :Angel_anim:
Upsss - der ligger 248 billeder på www.corvetteworldsweden.com sidst på ugen vil jeg flække en lille film klip sammen for dagen,
med lidt luft foto, billeder og video klip.
mvh
Vibeke og Lars
Hej Gert og Jan Tak for
Hej Gert og Jan
Tak for et rigtig godt træf, super hyggelig dag
Edel og Per
Tak for et rigtig godt træf, super hyggelig dag
Edel og Per
Hej Gert og Jan -
Hej Gert og Jan - 1000 tak fordi I tog handsken op og sørgede for at vi fik skudt sæsonen godt igang. Jeg syntes alt gik perfekt og er meget imponeret over at vi kunne holde sammen på alle bilerne på den lange dejlige tur! :hurray:
-
Hej Alle, Godt at se så
Hej Alle,
Godt at se så fint fremmøde.
Jeg har lagt lidt billeder op fra dagen under Galleri sektionen.
/ Jan
Godt at se så fint fremmøde.
Jeg har lagt lidt billeder op fra dagen under Galleri sektionen.
/ Jan
-
Hej Gert og Jan 1000 tak
Hej Gert og Jan
1000 tak for en hyggelig dag hvor alt bare klappede. TAK for hyggelige samtaler og glade mennesker. Man blir squ i godt humør over sådan en pragtfuldt søndag. Sommeren venter lige om hjørnet......vi ses derude
Vetteknus fra Hans Jørgen og Karen Margrethe
1000 tak for en hyggelig dag hvor alt bare klappede. TAK for hyggelige samtaler og glade mennesker. Man blir squ i godt humør over sådan en pragtfuldt søndag. Sommeren venter lige om hjørnet......vi ses derude
Vetteknus fra Hans Jørgen og Karen Margrethe
-
Kan kun tilslutte mig alle
Kan kun tilslutte mig alle de andres mening om arrengementet, SUPER DAG
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"