Ræs på Ny Hagestedbanen
-
Ok så får du en
Ok så får du en Corvette for det griseri vil Hanne ikke have, så bilen går til Morten får en skal jo have den og jeg vil ikke.
Tak af hjertet kære Hr.Berg. så
Tak af hjertet kære Hr.Berg.
så lover jeg at jeg max vil vinde med 10 omgange over dig og at vi jyder ikke tørlægger dig om fredagen himmm
mvh
Ulrik
så lover jeg at jeg max vil vinde med 10 omgange over dig og at vi jyder ikke tørlægger dig om fredagen himmm
mvh
Ulrik
I hygger jer, om jeg
I hygger jer, om jeg så får en gammel 2cv, får i ikke et ben til jorden, jeg har været i træningslejr de sidste 9 måneder.
Jo Jo kære Hr.Juul men det
Jo Jo kære Hr.Juul
men det er jo ikke bare at køre du skal jo også drikke Øl samtidig og det har du vel ikke trænet i.det er jo her det halter lidt for dig.
mvh
Ulrik
men det er jo ikke bare at køre du skal jo også drikke Øl samtidig og det har du vel ikke trænet i.det er jo her det halter lidt for dig.
mvh
Ulrik
Jo Jo kære Hr.Juul men det
Jo Jo kære Hr.Juul
mvh
Ulrik
det er der morten og jeg kommer ind i billedet vi har trænet det der med øllet
Rolig hr Ulrik, jeg har
Rolig hr Ulrik, jeg har været på det jyske kursus "drink and drive" så jeg er klar
-
Hermed er baren lukket. Så
Hermed er baren lukket. Så spild af god træning
Hermed er baren lukket. Så
Hermed er baren lukket. Så spild af god træning
en lukket bar og en 2cv at køre med ????????
ER det for sendt at melde fra ???????
til alle jyder skal vi følges over med færgen fra århus og hvad afgang tager vi ????
-
Da i endnu ikke har
Da i endnu ikke har lært at dæmpe jer lidt i samlet flok, er det måske bedst i ikke tager samme afgang (tænk på andre passagerer)
Det er bedre når i skal hjem, der kan i godt tage samme afgang for i er nok meget stille efter det store nederlag og sprut fri weekend.
Det er bedre når i skal hjem, der kan i godt tage samme afgang for i er nok meget stille efter det store nederlag og sprut fri weekend.
sprut fri weekend det sker
sprut fri weekend det sker såå bare ik,Bruno måske vi skal køre omkring tyskland og hente ØL inden vi rejser over til Hr.Berg,
alle de tomme dåser efterlader vi i hr.Bergs stue så han har et minde om at vi har været der , ud over han jo nok hænger med mulen når han har tabt selve racet.
Ps. Bruno vi kan tales ved ang. at rejse sammen over til sverige , men jeg har jo en strang og hård arbejdsgiver så jeg kan nok ikke få tidlig fri om fredagen , men vi ser lige
mvh
Ulrik
alle de tomme dåser efterlader vi i hr.Bergs stue så han har et minde om at vi har været der , ud over han jo nok hænger med mulen når han har tabt selve racet.
Ps. Bruno vi kan tales ved ang. at rejse sammen over til sverige , men jeg har jo en strang og hård arbejdsgiver så jeg kan nok ikke få tidlig fri om fredagen , men vi ser lige
mvh
Ulrik
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"