Hej Linda og Kaare xmas
Det lyder Hyggeligt så jeg vil også gerne komme.xmas
Hilsen Tommy. E
Gløgg og æbleskiver
-
Hej Linda og Kaare Jeg kommer
Hej Linda og Kaare
Jeg kommer også til en omgang gløgg
Hilsen Kjeld fra Omø
Jeg kommer også til en omgang gløgg
Hilsen Kjeld fra Omø
-
Hej. Praktisk oplysning. Da det
Hej. Praktisk oplysning. Da det er mørkt herude på landet, og vi har erfaret, at nogle GPSer kan vise flere hundrede meter galt, hvor vi bor. Kan man se efter det højest beliggende og mest oplyste hus, ligger lige ud til vejen eller ring 58262214.. Parkering i folden.
Ps. Helst ikke udendørs fodtøj indendørs, gerne skiftesko eller strømpesokker.:yo:
Vi ses m.v.h. Linda og kaare xmas
Ps. Helst ikke udendørs fodtøj indendørs, gerne skiftesko eller strømpesokker.:yo:
Vi ses m.v.h. Linda og kaare xmas
-
Hej Linda og Kaare. jeg kan
Hej Linda og Kaare.
jeg kan desværre ikke deltage.
Men jeg håber i alle får en rigtig hyggelig aften.
god jul mvh.Bo
jeg kan desværre ikke deltage.
Men jeg håber i alle får en rigtig hyggelig aften.
god jul mvh.Bo
-
Hej Linda og Kaare. Godt initiativ,
Hej Linda og Kaare.
Godt initiativ, vi skal desværre selv have gæster (havde håbet på et afbud) så vi kan desværre ikke deltage.
Vi er sikre på at i får en rigtig hyggelig aften.
God fornøjelse
Grethe og Flemming.
Godt initiativ, vi skal desværre selv have gæster (havde håbet på et afbud) så vi kan desværre ikke deltage.
Vi er sikre på at i får en rigtig hyggelig aften.
God fornøjelse
Grethe og Flemming.
Vi skal nok finde ud
Vi skal nok finde ud af hvor I bor; og vi medbringer sutsko og nissehuer xmas
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Kære L inda og Kaare
Kære L inda og Kaare
1000 tak for en mega komijulehumør dejlig aften. Julepyntet overalt.....dog meget sparsom oppyntning på toilettet. Plads til forbedring :-) masser af skønne hestekræfter at se/høre på ...fantastisk gløgg og æbleskiver ( og romkugler ikke at forglemme - -:)
samt glade og snaksalige vettefolk....vi glæder os allerede til næste år :-)))))))
Stort julekram fra KB og HJ
1000 tak for en mega komijulehumør dejlig aften. Julepyntet overalt.....dog meget sparsom oppyntning på toilettet. Plads til forbedring :-) masser af skønne hestekræfter at se/høre på ...fantastisk gløgg og æbleskiver ( og romkugler ikke at forglemme - -:)
samt glade og snaksalige vettefolk....vi glæder os allerede til næste år :-)))))))
Stort julekram fra KB og HJ
Hej Linda og Kaare Ja tusind
Hej Linda og Kaare
Ja tusind tak for en fantastisk julehygge, med nisser overalt og en god gløgg. ( gerne opskriften ):drool5:
Æbleskiverne og romkuglerne var også fantastiske. så vi glæder os også til næste år.xmas
God jul og godt nytår til alle.
Stort knus Edel og Per
Ja tusind tak for en fantastisk julehygge, med nisser overalt og en god gløgg. ( gerne opskriften ):drool5:
Æbleskiverne og romkuglerne var også fantastiske. så vi glæder os også til næste år.xmas
God jul og godt nytår til alle.
Stort knus Edel og Per
-
Hej Linda og Kaare :-) 1000
Hej Linda og Kaare :-)
1000 tak for en super hyggelig julehygge aften sammen med en masse nisser xmas
God jul og godt nytår til alle.xmas
Tommy.E
1000 tak for en super hyggelig julehygge aften sammen med en masse nisser xmas
God jul og godt nytår til alle.xmas
Tommy.E
Vi vil osse være med
Vi vil osse være med ......Tusind tak for en hyggelig aften med jer og alle jeres dejlige nisser, ja det er ikke vette-folkene alene, der var hyggelige! Vi tænker stadig på de stakkels to nisser, der måtte lade livet på toilettet sidste år, som Kåre dramatisk berettede om! :)
det var rigtig rigtig hyggeligt at i havde lyst til at holde for-h-jule arrangement og som i frygtede, tjah, så er der nok basis for en tilbagevendende tradition....
xmasxmas
Og til næste år skal vi nok medbringe yderligere eksemplarer til samlingen... :)
kh
Peter og Anni
det var rigtig rigtig hyggeligt at i havde lyst til at holde for-h-jule arrangement og som i frygtede, tjah, så er der nok basis for en tilbagevendende tradition....
xmasxmas
Og til næste år skal vi nok medbringe yderligere eksemplarer til samlingen... :)
kh
Peter og Anni
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"