Hej Alle corvette guys
Jeg Mangler Hjælp til at finde en corvette c3 Cap donerbil årg 1968-1972 til mit corvette c3 cap 1968 projekt er der nogle her inde der kan hjælpe mig lidt med det eller kender nogle der kan.:seeya:
mvh ole
email q8hurup@post.tele.dk">q8hurup@post.tele.dk Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Hjælp Til at Finde en Corvette C3 Cap Donerbil 1968-1972 Hjælp
Hej Ole Du skal være opmærksom
Hej Ole
Du skal være opmærksom på, at for nogle deles vedkommende, passer en 68'er ikke "tøj sammen" med de øvrige
C3'ere.
Det gælder f.eks. kølerramme, tændingslås(ratstamme), dørlåse, dørhåndtag og baglygter.
Så vidt jeg er orienteret er der en hel del komponenter der er specielle til 68 årgangen, men det afhænger jo af hvad det er du skal bruge.
Til gengæld aner jeg ikke hvor der står en donorbil:noide:
Mvh
Allan
Du skal være opmærksom på, at for nogle deles vedkommende, passer en 68'er ikke "tøj sammen" med de øvrige
C3'ere.
Det gælder f.eks. kølerramme, tændingslås(ratstamme), dørlåse, dørhåndtag og baglygter.
Så vidt jeg er orienteret er der en hel del komponenter der er specielle til 68 årgangen, men det afhænger jo af hvad det er du skal bruge.
Til gengæld aner jeg ikke hvor der står en donorbil:noide:
Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Ole P. Allan Hintze kan
Hej Ole P.
Allan Hintze kan måske have noget, tlf 57 61 15 11, 20 91 50 10, mail hintze@privat.dk.
mvh lolk
Allan Hintze kan måske have noget, tlf 57 61 15 11, 20 91 50 10, mail hintze@privat.dk.
mvh lolk
hej lolk Har Snakket med ham
hej lolk
Har Snakket med ham om en komplet front med alt tilbehør pris 40000 k det syndes jeg er lige i overkanten.så er det bedre at få en komplet 1968-1972 bil hjem fra usa.har kontaktet Henrik usa Han vil Prøve at hjælpe med det.
mvh ole
Har Snakket med ham om en komplet front med alt tilbehør pris 40000 k det syndes jeg er lige i overkanten.så er det bedre at få en komplet 1968-1972 bil hjem fra usa.har kontaktet Henrik usa Han vil Prøve at hjælpe med det.
mvh ole
Så få hellere en hjem
Så få hellere en hjem der er ok og klar til syn, fragtprisen er den samme, efter min mening er skrot Corvetter for dyre og for ringe i USA, derudover er det heller ingen spøg at skifte hele fiberfronten på en C3.
EAT corvette parts i Sverige
EAT corvette parts i Sverige har måske det du søger, de hugger corvetter op og sælger stumperne.
vh
Leif
vh
Leif
Jeg har et par containere
Jeg har et par containere på vej hjem de næste måneder, så sig til hvis du skal have plads i en af dem.