CCD Motordag

Teknisk relateret snak
Nillerdrengen. #531

Re: re:CCD Motordag

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 10. feb 2008, 22:35

Allan

Det var bare et kanon arrangement. 
En stor tak til Karsten - David, og Brian for de for mig meget lærerige men til tider noget indviklet indlæg.
Jeg tror der er mange der tog noget lærdom med hjem med derfra. Jeg har sq meget at lære endnu.

Allan, vi snakkes ved, om det du ved nok !!!!!!!!!!

Niels 

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 10. feb 2008, 23:39

hæ hæ ja det er helt iorden Niels og Sonne .Vi tales ved inden længe.
 En aftale er en aftale 

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 11. feb 2008, 21:10

Jeg skal da ihvertfald også benytte mig af chancen for at sige tak.

Så derfor vil jeg indlede med at sige tak til Roskilde Cylinder Service';s Simon og Peter for at gøre denne dag mulig, samt stille viden og maskineri til rådighed.
Dernæst vil jeg takke Allan for initiativet (og byrden), og Allans kone for at holde ham på sporet og for at have husket kaffeposer.
Tak til Kowa for undervisning i hakning af løg, jeg vil indføre hans ';hakkeprincip'; her i huset for så vidt angår løg, og overlade fruen til det almindelige hakkeri.

Simon viste hvorledes en krumtap afbalanceres ved hjælp af ';bomvægte'; 

Min kone har afbalanceret min gangart lidt efter samme princip, hun letter bare tegnebogen for sedler og kompenserer med ubetalte regninger.

Lasse er en mand man ikke uden videre stopper, så da han ikke bare kunne køre ';den smukke';:

Jamen så røg den op på ';Danmarks hurtigste fejeblad'; og landede hos RCS så vi kunne få lov at ';øffe'; i kor. Stort.

Christian 384 havde til dagen startet vetten, således at vi kunne få lov at savle på hans kompressor.

Karsten Horn havde pakket en halv varebil med tingester og dingenoter til indsprøjtning og turboisering af sagesløst veterankram, og masser af dokumentation for opnåelige muligheder.

David og Brian kom som..David og Brian (som også havde maskineri med) med tostemmig motorgennemgang, i særdeleshed for dem der sidder i den tekniske dørrække f.eks. mig.

Der var kaffe og megen kage ( så meget at jeg tror det svarer til vor lokale bagers månedsproduktion).

Jeg synes dæleme at det er flot at der kan samles 10 % af klubbens medlemmer til sådant et arrangement, det lover godt for andre der har mod til at stikke næsen frem.

Vi fik samtidigt sat ansigter på hinanden og sludret en masse og som C3 siger: Vinteraktivitet, det er fint.

Bedste hilsner

Lykkemark

david

Indlægaf david » 11. feb 2008, 22:10

Flere spurgte efter  matrialet som blev gennemgået, her er nogle links til Goodwrench Quest, hvis man søger på nettet eller inde på chevy high performance''s hjemmeside kan man finde flere gode artikler, hvis der er interesse for det vil jeg gerne uploade de gennemgåede powerpoint slides, men her er links til goodwrench quest:

www.chevyasylum.com/chp/

[url=http://www.chevyhiperformance.com/search/index.html?SearchText=goodwrench%20quest:147b3b82">http://www.chevyhiperformance.com/search/index.html?SearchText=goodwrench%20quest:147b3b82]www.chevyhiperformance.com/search/index.html" class="postlink">[url=http://www.chevyhiperformance.com/search/index.html?SearchText=goodwrench%20quest:147b3b82www.chevyhiperformance.com/search/index.html

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 11. feb 2008, 23:14

Hey David 

Jeg fik forelagt det samme af et medlem . Så jo en uploade kan da kun være et step i den rigtige retning .

Tilbage til "Generelt teknisk forum"