7022
Side blink monteret, stelnummer banket i og de andre småting ordnet .:):)
Nu skal den luftes og jeg skal have vind i håret.
Så er den indregistreret og afgiften er betalt
-
Så er den indregistreret og afgiften er betalt
- Vedhæftede filer
-
- photo.JPG (113.11 KiB) Vist 8916 gange
-
Tillykke. Så mangler vi bare at
Tillykke.
Så mangler vi bare at sommeren kigger forbi :sifone:
Så mangler vi bare at sommeren kigger forbi :sifone:
Tillykke Jan - det glæder
Tillykke Jan - det glæder mig; man hvad fanden er det der er faldet af i processen??:smash: Anyway, se at få tilmeldt dig til forårsmønstringen den 20/4. Se her på sitet for mere info. :driving:
Tillykke, havde du nu boet
Tillykke, havde du nu boet syd for Skanderborg, så havde du fået sne i håret her til eftermiddag.
Får den vinter da aldrig ende ?
Lykkemark
Får den vinter da aldrig ende ?
Lykkemark
Hej, Jeg har en 1978'er
Hej, Jeg har en 1978'er som jeg snart skal have indreg. hvad kan jeg forvente i afgift på sådan en?
-
Jeg kom af med 24.800
Jeg kom af med 24.800 hvilket svarer nogenlunde til det som de sidste 8-10 i skats system har kostet
ps Billedet i min første besked ved jeg ikke hvor kommer fra . Jeg havde sat et billede af Vetten ind
ps Billedet i min første besked ved jeg ikke hvor kommer fra . Jeg havde sat et billede af Vetten ind
Jeg kom af med 24.800
Jeg kom af med 24.800 hvilket svarer nogenlunde til det som de sidste 8-10 i skats system har kostet
Og en sprit ny Corvette kostede 12000Kr i 1968, se mit andet indlæg
Jeg kom af med 24.800
det er et billede af et beslag fra en C4 som jeg har til salg????????????
Bruno, du kommer altså langt
Bruno, du kommer altså langt med din reklame charme:seeya:
Lol
Lykkemark
Lol
Lykkemark
nu er det jo ikke
nu er det jo ikke min skyld at andre lægger billeder ind af det jeg har til salg:hurray:
men som gamle simon spis sagde dårlig reklame er bedre end ingen reklame
( se der gjorde han det igen):reddevil:
når jeg alligevel har stjålet tråden så vil jeg da lige minde om der er Åben Garege den 8 juni:cheers2::streger::party::trom:
men som gamle simon spis sagde dårlig reklame er bedre end ingen reklame
( se der gjorde han det igen):reddevil:
når jeg alligevel har stjålet tråden så vil jeg da lige minde om der er Åben Garege den 8 juni:cheers2::streger::party::trom: