Hej
Jeg skal monterer et aluminiums indsug fra Edelbrock på min Chevrolet, med en 350 motor.
Med hvilket moment skal de 12 bolte spændes?
MVH CV70
Montering af indsugningsmanifold
Hey Jeg fandt nedenstående, via google: http://www.chevyhiperformance.com/howto/45759/viewall.html Carefully
Hey
Jeg fandt nedenstående, via google:
http://www.chevyhiperformance.com/howto/45759/viewall.html
Carefully place the intake on the heads and line up all the bolt holes. Start all the bolts before tightening. Torque the bolts in a circular pattern moving from the center out. Edelbrocks torque spec is 25 lb-ft.
Read more: http://www.chevyhiperformance.com/howto/45759/viewall.html#ixzz2Oxqx2Q5G
Jeg fandt nedenstående, via google:
http://www.chevyhiperformance.com/howto/45759/viewall.html
Carefully place the intake on the heads and line up all the bolt holes. Start all the bolts before tightening. Torque the bolts in a circular pattern moving from the center out. Edelbrocks torque spec is 25 lb-ft.
Read more: http://www.chevyhiperformance.com/howto/45759/viewall.html#ixzz2Oxqx2Q5G
Hej Bluevet Tak for links. Det
Hej Bluevet
Tak for links. Det var lige hvad jeg kunne bruge.
MVH Dan :-)
Tak for links. Det var lige hvad jeg kunne bruge.
MVH Dan :-)
Det er vigtigt at du
Det er vigtigt at du ikke spænder boltene ned på en gang, når jeg montere indsug så spænder jeg alle bolte ned med fingrerne og derfeter med værktøj 1/4 omgang hele vejen rundt indtil de rammer momentet, husk ikke at bruge de medfølgende gummi eller kork pakninger til enderne af manifoldet, læg en 1cm høj motorsilikone pakningspølse ved begge ender som trækkes op over indsugningspakningerne og rundt omvandkanalerne (kun 1mm på pakningerne).
Velbekomme, jeg har selv fået,
Velbekomme, jeg har selv fået, storstilet hjælp, via dette forum...
Bedste hilsner
Carsten
Bedste hilsner
Carsten
Det er vigtigt at du
Det er vigtigt at du ikke spænder boltene ned på en gang, når jeg montere indsug så spænder jeg alle bolte ned med fingrerne og derfeter med værktøj 1/4 omgang hele vejen rundt indtil de rammer momentet, husk ikke at bruge de medfølgende gummi eller kork pakninger til enderne af manifoldet, læg en 1cm høj motorsilikone pakningspølse ved begge ender som trækkes op over indsugningspakningerne og rundt omvandkanalerne (kun 1mm på pakningerne).
Tak Piet, for dit svar og gode tips.
Dine råd er fulgt til fulde og motoren kører helt kanon og alt er tæt.
Ny karburator, indsugningsmanifold og diverse slanger gør underværker, specielt vakumslangen, der går fra bremseforstærkeren til karburatoren. Der var en flænge i, på 7-8 mm under den 20 årige slange flex.
Og så har det pyntet at udskifte det 43 årige gamle setup, syntes jeg.
7146
Vette hilsen
Dan
Tilbage til "Generelt teknisk forum"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst