Rabat hos Ecklers?

Alm. snak
Erik Hansen

Rabat hos Ecklers?

Indlægaf Erik Hansen » 28. dec 2012, 18:04

Hej alle.

Hvordan er det med rabat hos Eckleres corvette parts.
Gælder det stadig for medlemmer af Club Corvette Denmark.
Hvis det stadig er gældende, hvordan fungere dette i praktisk.

Erik.

Benny J

Hej Erik Læs dit nye medlemsblad

Indlægaf Benny J » 28. dec 2012, 21:50

Hej Erik
Læs dit nye medlemsblad side 54, der er en vejledning :-)

Godt nytår

Benny

Erik Hansen

Hej Benny. Har lige fået bladet,

Indlægaf Erik Hansen » 28. dec 2012, 22:12

Hej Benny.

Har lige fået bladet, men gik helt i stå da jeg kom til siden med dig og Hanne.

Erik

allanlund-2556

Hej alle. Bestilte vare hos Ecklers

Indlægaf allanlund-2556 » 29. dec 2012, 17:13

Hej alle.

Bestilte vare hos Ecklers for et par mdr. siden.
De var ikke glade for bestilling på mail osv. De ville have den som online bestilling på web-siden.
Der kommer et felt EFTER betaling hvor der skal skrives personligt medlemsnr. og clubbens customer nr.(de ændre order nr og giver efterfølgende rabatten).
Var selv noget skeptisk, men det virkede for mig.
Held og lykke

GODT NYTÅR
Allan Lund

Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

Hej alle. Bestilte vare hos Ecklers

Indlægaf Allan#373 » 29. dec 2012, 17:33

Hej alle.

Bestilte vare hos Ecklers for et par mdr. siden.
De var ikke glade for bestilling på mail osv. De ville have den som online bestilling på web-siden.
Der kommer et felt EFTER betaling hvor der skal skrives personligt medlemsnr. og clubbens customer nr.(de ændre order nr og giver efterfølgende rabatten).
Var selv noget skeptisk, men det virkede for mig.
Held og lykke

GODT NYTÅR
Allan Lund

Tak for det Allan
Det vil jeg sørge for kommer med i næste blad

Hvis der er noget Ecklers IKKE er gode til, er det at fortælle når de ændrer procedurer eller kundenr.

Godt nytår
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Gert Andersen_

Hej Alle Jeg har netop bestilt

Indlægaf Gert Andersen_ » 7. feb 2013, 15:50

Hej Alle

Jeg har netop bestilt en række dele fra Ecklers, hvor jeg efter Allan´s anbefaling brugte web-bestilling. Der kom ikke noget felt efter betaling hvor jeg kunne anføre klubbens kundenummer m.m. Jeg fik dog efterfølgende rettet bestillingen og den rette rabat, ved at skrive en mail til dem.
Den nye rabatordning med ShopUSA fungerede derimod fint, og rabatten blev automatisk fratrukket ved brug af kodeordet.

Gert

allanlund-2556

Hej Alle Har bestilt ad flere

Indlægaf allanlund-2556 » 7. feb 2013, 17:04

Hej Alle

Har bestilt ad flere omgange hos Ecklers, og DER KOMMER et felt efter betaling , hvor der kan skrives kommentare til bestillingen.
Der skrives costumer nr og medlems nr, det er måden de foretrækker det på, og det fungere fint hver gang.
Efterfølgende ligger de bestillingen over på CCD`s konto og giver den et nyt order nr og giver rabatten.
Det er så den der bruges ved Shopusa, du tracker orderen hos Ecklers ved at bruge det nye order nr og Zip 5240.
Håber det er forståligt.

Mvh
Allan Lund

Allan-2506

Hejsa Så har jeg også bestilt

Indlægaf Allan-2506 » 2. mar 2013, 10:09

Hejsa

Så har jeg også bestilt dele hos Eckler's, og her er hvad jeg oplever : Dele bestilt, skriver at jeg er medlem af CCD og får orderconfirmation på mail, derefter INTET, kan se på min konto hos Eckler's at ordren er slettet. Så får jeg efter nogle dage, mail fra ShopUSA, de har modtaget nogle dele til mig, og beder mig registrere dem, tak ShopUSA ;-) stadig intet fra Eckler's, tjekker lige min konto, Eckler's har sørme hævet beløbet og jo, rabatten ER fratrukket, dejligt, sender mail til Eckler's for at få nyt ordernr. det har jeg så efter nogle dage fået, så skulle det jo være iorden, men nej, for på Eckler's hjemmeside kan jeg ikke finde ordren gennem ordrenr. + Zip 5240. Men skidt, jeg har fået rabatten (også hos ShopUSA) samt delene, så helt skidt er det ikke.

Vh
1 Allan mere ;-)

Allan-2506

Hej igen Har nu fået en

Indlægaf Allan-2506 » 9. mar 2013, 19:41

Hej igen

Har nu fået en forklaring fra Eckler's om hvorfor jeg ikke kunne finde min ordre på deres hjemmeside ? Det er ZIP nummeret det er galt med ! Klubbens ZIP nr. er IKKE 5240, vi skal bruge ZIP nr.4100 og jeg har prøvet, det virker :sh: Så her er proceduren : Eckler's.com > order tracking > find order by number > order number ( det nye ) > billing zip code = 4100 og vupti så dukker ordren op.

Vh
Allan

Lykkemark

Det var dejligt tak for

Indlægaf Lykkemark » 10. mar 2013, 00:59

Det var dejligt tak for info Allan Esbjerg.

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"