Jeg mangler en varm læderjakke med fed corvette skrift på ryg og gerne lille corvette skrift på bryst.
Hvor køber man sådan een, Jeg er 182 cm høj 90 kg.
mvh. Eli.
Læderjakke.
-
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Hej kartoffelavler Eli Skrive til
Hej kartoffelavler Eli
Skrive til Bøndemand, jeg har købt osgå en Lederjacke med Corvette emblem fra Bøndemand
Hilsen Jan
Skrive til Bøndemand, jeg har købt osgå en Lederjacke med Corvette emblem fra Bøndemand
Hilsen Jan
Hej Eli Tilde og Ole har
Hej Eli
Tilde og Ole har en helt ny de gerne vil sælge, og den tror jeg du vil kunne passe, ellers må du lige ringe til mig :gnorsi:
Hilsen Helle
Tilde og Ole har en helt ny de gerne vil sælge, og den tror jeg du vil kunne passe, ellers må du lige ringe til mig :gnorsi:
Hilsen Helle
Hej Eli. Min kone købte en
Hej Eli.
Min kone købte en til sig selv i str. xxl.
Det viste sig at den ikke passede så godt, så den kan du "arve" for 1500kr
Faktisk tror jeg den er i samme kvalitet som dem bondemanden sælger og den er broderet nøjagtig som du beskriver.
Kh Ole
Min kone købte en til sig selv i str. xxl.
Det viste sig at den ikke passede så godt, så den kan du "arve" for 1500kr
Faktisk tror jeg den er i samme kvalitet som dem bondemanden sælger og den er broderet nøjagtig som du beskriver.
Kh Ole
-
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
Det bondekonen sælger jacken
Det bondekonen sælger jacken
Hej Ole. Det lyder spændende ring
Hej Ole.
Det lyder spændende ring til mig 20143252. Mvh. Eli.
Det lyder spændende ring til mig 20143252. Mvh. Eli.
Hej Jan. Tak for hjælpen. Jeg
Hej Jan.
Tak for hjælpen. Jeg har været hos Ole og prøvet hans jakke,den var for stor til mig,jeg skal bruge en xl. Har snakket med Helle og aftalt at købe en af hende hvis ikke jeg finder verdens flotteste jakke på de dansk vestindiske øer hvor vi skal til i vinter. Mvh. Eli.
Tak for hjælpen. Jeg har været hos Ole og prøvet hans jakke,den var for stor til mig,jeg skal bruge en xl. Har snakket med Helle og aftalt at købe en af hende hvis ikke jeg finder verdens flotteste jakke på de dansk vestindiske øer hvor vi skal til i vinter. Mvh. Eli.
Hej nu har jeg købt
Hej nu har jeg købt jakken af Helle. mvh. Eli.
7197
7197
- Vedhæftede filer
-
- Eli med læderjakke.jpg (101 bytes) Vist 8202 gange