Til orientering for dem der lige skal have bundet en rød sløjfe om pegefingeren: Le Mans 2013 afholdes i weekenden 22-23 juni 2013.
Billetterne frigives fra mandag den 19-11-2012
Ser jeg tilbage på Le Mans 2012 var det min opfattelse og også en større arrangørs at grundet krisen var der ca 10-15% færre tilskuere end de tidligere år, mon ikke det samme gør sig gældende i år.
Jeg noterer mig også, og det kan sagtens skyldes ovenstående, at en af de store arrangører, nu i højere grad har tilbud til "kør-selv" folket.
mvh
Lykkemark
Le Mans 2013
-
:banghead:Samme week-end som sommertræf, det
:banghead:Samme week-end som sommertræf, det er mit Sommertræf nummer 15 uden afbrydelser, så vi ses desværre ikke i år.:streger::streger::streger::streger:
Hilsen Flemming:cheers2:
Hilsen Flemming:cheers2:
Rolig nu Flemming, med de biler
Rolig nu Flemming,
med de biler du har i garagen, skulle du have en reel mulighed for at nå hjem til Sommertræf, der afvikles 28-30 juni 2013. :cheers2:
Mvh
Allan
med de biler du har i garagen, skulle du have en reel mulighed for at nå hjem til Sommertræf, der afvikles 28-30 juni 2013. :cheers2:
Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Undskyld, jeg var bare lidt
Undskyld, jeg var bare lidt hurtigere end vores hjemmeside da jeg klikkede på Sommertræf, den viser jo stadig Sommertræf 2012 og jeg så kun på datoen.:banghead:
Hilsen
Flemming. skål :cheers2:
Hilsen
Flemming. skål :cheers2:
Hi Flemming Det er åbenbart ikke
Hi Flemming
Det er åbenbart ikke kun på de franske motorveje du er hurtig:party1:
vh
Leif
Det er åbenbart ikke kun på de franske motorveje du er hurtig:party1:
vh
Leif
-
:streger:Så så Leif, jeg fik
:streger:Så så Leif, jeg fik da mit kørekort igen efter 4 dage.
Hi Flemming Det er pragtfuld at
Hi Flemming
Det er pragtfuld at konstatere at din virtuelle alder på 18 år holder endnu. Jeg skulle hilse fra den franske regering og sige tak for bidraget.
vh
Leif
Det er pragtfuld at konstatere at din virtuelle alder på 18 år holder endnu. Jeg skulle hilse fra den franske regering og sige tak for bidraget.
vh
Leif
-
Hi Flemming Det er pragtfuld at
Hi Flemming
vh
Leif
:biggrinjester:Med de fine kontakter du åbenbart har kunne du godt have sparet mig forde 750 ?
Hilsen Flemming.