Jeg anmodede om en værdifastsættelse gennem det nye digitale motorregister den 5 Juli.
Er der nogen her som har tidligere erfaring med hvor lang tid det typisk tager?
Værdifastsættelse i det nye DMR?
-
Ah endelig kom der svar.
Ah endelig kom der svar. Var nede på motor kontoret i dag og de havde ikke flere amerikaner plader :(
Forhåbenligt kan de skaffe nogle fra et af de andre kontorer, så jeg kan nå ud at køre lidt inden sæsonen slutter!
Forhåbenligt kan de skaffe nogle fra et af de andre kontorer, så jeg kan nå ud at køre lidt inden sæsonen slutter!
Hej Jan Var du tilfreds med
Hej Jan
Var du tilfreds med værdiansættelsen ?
Hvilken årgang drejede det sig om ?
Lykkemark
Var du tilfreds med værdiansættelsen ?
Hvilken årgang drejede det sig om ?
Lykkemark
-
Helt tilfreds med at give
Helt tilfreds med at give penge ud er man vel aldrig men det var som forventet.
Det er en 1971 454
Jeg er dog glad for at de brugte 9,6km/l som grundlag for beregningen af den yderligere misundelse afgift på 1000 pr km/l under de 16
Det er en 1971 454
Jeg er dog glad for at de brugte 9,6km/l som grundlag for beregningen af den yderligere misundelse afgift på 1000 pr km/l under de 16
-
Helt tilfreds med at give
Helt tilfreds med at give penge ud er man vel aldrig men det var som forventet.
Det er en 1971 454
Hm...en kende optimistisk. :D
Min 72'er 454 har vist aldrig været meget over 5 km/l. Og det endda med rimelig pæn kørsel.
/Ole
-
Hm...en kende optimistisk. :D Min 72'er
Hm...en kende optimistisk. :D
Min 72'er 454 har vist aldrig været meget over 5 km/l. Og det endda med rimelig pæn kørsel.
/Ole
He he ja det må man sige. Jeg er i en lignende boldgade med ca 4 på landevej og 2 i bykørsel. Men det gør jo ikke noget når det dufter af vitaminer og lyder som sød musik.
-
er der nogen der kan
er der nogen der kan fortælle mig hvad afgiften er på en Z06 fra Juni 2007 samt en Mercedes SL 500 fra Marts 2003 ?