Tiden er inde, og jeg må tage mig sammen (det er en lang proces).
Jeg er jo som tidligere skrevet blevet lidt lun på de her små nummerpladefrækkerter, idet jeg ikke synes at de der "tagblikplader" klæder "damperen".
Den særdeles flinke Hr Padkær med flere henviser til diverse nummerpladeombytningskontorer. Et par af de adspurgte havde ikke nogen på lager uden EU mærke. Men jeg fandt så een der havde, og så siger han: "og vejret er jo fint, så kan du jo få synet Corvetten samtidigt". Her er det jeg bliver helt stille, for selv om jeg mener at det hellige automobil efter min mening sagtens kan synes om en time, så føler jeg mig da meget overbevist om, at en "Hr Automobilinspektør Ehmsiig", sagtens kan finde et par ting, jeg kan hygge mig med her i sommervarmen, hvilket jeg så absolut ikke er indstillet på.
Se sagen er den at "damperen blev synet i 2007 og skal først fremstilles for synstribunalet i 2015, men den gode synsmand jeg henvendte mig til idag, var da ikke helt sikker på, at når de gamle plader blev afmeldt og de nye udleveret at jeg så ikke ville blive indkaldt til syn lige på stedet, idet det jo var mere end to år siden den var synet.
Hvis den betragtning holder stik, så kører jeg med stort blik til 2015, hvis nogen kan aflive den betragtning ud fra egen erfaring, så er jeg af meget lutter øre.
Uhyggehilsner
Lykkemark
Små nummerplader, uhyggen breder sig !
-
Hej Lykkemand Den kan jeg ikke
Hej Lykkemand
Den kan jeg ikke forestille mig han slipper afsted med. Køb af nye plader er jo ikke en omregistrering. Hvis dine plader bliver stjålet, skal du jo have nogle nye, og det skal man jo ikke til syn af.
Skulle en eller anden idiot være så begejstret for synet af "damperen" at han glemmer at bremse, og brager op bag i dig (mareridt) skal du jo også have nyt skilt - uden syn.
Jeg tror han har drukket af potten. Blandt alle synskvadderhovederne, må der også findes nogle som kan lægge to og to sammen.
Ham skal du bare finde. (når du gør det, så skriv lige på tråden - skal til syn primo 2013)
Vette hilsen
Søren/Gavnø
Den kan jeg ikke forestille mig han slipper afsted med. Køb af nye plader er jo ikke en omregistrering. Hvis dine plader bliver stjålet, skal du jo have nogle nye, og det skal man jo ikke til syn af.
Skulle en eller anden idiot være så begejstret for synet af "damperen" at han glemmer at bremse, og brager op bag i dig (mareridt) skal du jo også have nyt skilt - uden syn.
Jeg tror han har drukket af potten. Blandt alle synskvadderhovederne, må der også findes nogle som kan lægge to og to sammen.
Ham skal du bare finde. (når du gør det, så skriv lige på tråden - skal til syn primo 2013)
Vette hilsen
Søren/Gavnø
Min kære Hr. Lykkemark Nu ikke
Min kære Hr. Lykkemark
Nu ikke så ked - for som Søren antager, han må have drukket af (nat)potten.
Fakta om Grønærten, som er 1974.
Synet og toldsynet 14-06-2008
Indregistreret 17-03-2009, da var den blevet 35 år.
18-06-2012 afmeldt og omregistreret til nye MC plader. Det er en omregistrering, da du naturligvis får nye tal, men da en veteranbil først skal til syn når den fylder 40 år, og ikke hvert andet år, blev jeg IKKE indkaldt til syn.
Så skift du bare.
Jeg troede i min naivitet at den skulle hedde "Grønært" indtil damen sagde DKK 11.000,- plus 1180,- for 2 stykker blik :biggrinjester: , var det Nej Tak!
Allan
Nu ikke så ked - for som Søren antager, han må have drukket af (nat)potten.
Fakta om Grønærten, som er 1974.
Synet og toldsynet 14-06-2008
Indregistreret 17-03-2009, da var den blevet 35 år.
18-06-2012 afmeldt og omregistreret til nye MC plader. Det er en omregistrering, da du naturligvis får nye tal, men da en veteranbil først skal til syn når den fylder 40 år, og ikke hvert andet år, blev jeg IKKE indkaldt til syn.
Så skift du bare.
Jeg troede i min naivitet at den skulle hedde "Grønært" indtil damen sagde DKK 11.000,- plus 1180,- for 2 stykker blik :biggrinjester: , var det Nej Tak!
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Søren og min gode
Hej Søren og min gode Hr Madsen.
I har i god samhørighed bragt min urolige sjæl en form for fred og ro.
Hr Madsen, jeg er meget sikker på at du har anskaffet mange underlige ting til dine biler, der har kostet mere end 11 kg, så vrid lommerne.
Lykkemark
I har i god samhørighed bragt min urolige sjæl en form for fred og ro.
Hr Madsen, jeg er meget sikker på at du har anskaffet mange underlige ting til dine biler, der har kostet mere end 11 kg, så vrid lommerne.
Lykkemark