Hej.
Jeg skal jo ha plader på min cab73 her til foråret. En bekendt oplysteat såfremt der står 31/12 73 på den midlertidige registrerings attest / toldsyns papirer ka det gi problemer medatfå den inregistrret iår. Ka det passe?
Syns det forekommer mig at ha læst om et medlem der udfra motor numre fik bilen ændret til et år tidligere... men ka ik finde hvor el hvem. Savner lige nu en bekræftelse på at jeg ka få plader på til veteran afgift her til foråret. ( altså at det er års-tallet og ik datoen på told papiret der er afgørende )
mvh Henrik
Reg. afgift ?
Re: Reg. afgift ?
Det er Jan (C3) du kan læse om det under hans profil, har har han skrevet hele forløbet.
Hej Henrik
jeg har selv en 73 er. som jeg skal have betalt afgift af nu her..
og har undersøgt det hos SKAT. bilen er 35 år så er det årsskiftet der gælder og ikke 1. reg. dato
det er nogle nye regler som de kører efter.men jeg ved ikke hvormeget jeg skal betale endnu i afgift.
Mvh. Martin Sohne.
jeg har selv en 73 er. som jeg skal have betalt afgift af nu her..
og har undersøgt det hos SKAT. bilen er 35 år så er det årsskiftet der gælder og ikke 1. reg. dato
det er nogle nye regler som de kører efter.men jeg ved ikke hvormeget jeg skal betale endnu i afgift.
Mvh. Martin Sohne.

Hej
Talte med Esben ( hollywooddreamcars.dk ) han har lige betalt afgift af en 73 og kom af med ca 42 K. Så det er ik blevet billigere fra hvad en 72 kostede sidste år.
mvh Henrik
Talte med Esben ( hollywooddreamcars.dk ) han har lige betalt afgift af en 73 og kom af med ca 42 K. Så det er ik blevet billigere fra hvad en 72 kostede sidste år.
mvh Henrik
Tilbage til "Generelt teknisk forum"