Hej Claes.
Hvordan går det med det planlagte træf den 2 Juni?
Hilsen
Flemming.
Corvettetræf på Herlevgård 02-06-2012
Hej Flemming Det går rigtig fint
Hej Flemming
Det går rigtig fint - og vi håber på godt vejr!
Alle glade Corvette-ejere er naturligvis velkomne til at kigge forbi til et hyggeligt og uformelt træf for alle mulige forskellige slags spændende biler. :grouphug:
Træffet starter klokken 10:00 og det koster 50 kroner, at få bilen ind på pladsen. Der er mulighed for at købe forskellige forfriskninger.
Så - tag et tæppe eller nogle klapstole med og lav en lille picnic mens i kigger på alle mulige forskellige special-biler. Lyder da som en god plan, ikke?
Alle er velkomne!
Adressen er iøvrigt: Herlevgaard, Lyngevej 16, 3400 Hillerød
P.S i må meget gerne melde jer til direkte her i tråden - bare så jeg ved hvor mange forfriskninger jeg skal indkøbe!
Vette-hilsen
Claes
Det går rigtig fint - og vi håber på godt vejr!
Alle glade Corvette-ejere er naturligvis velkomne til at kigge forbi til et hyggeligt og uformelt træf for alle mulige forskellige slags spændende biler. :grouphug:
Træffet starter klokken 10:00 og det koster 50 kroner, at få bilen ind på pladsen. Der er mulighed for at købe forskellige forfriskninger.
Så - tag et tæppe eller nogle klapstole med og lav en lille picnic mens i kigger på alle mulige forskellige special-biler. Lyder da som en god plan, ikke?
Alle er velkomne!
Adressen er iøvrigt: Herlevgaard, Lyngevej 16, 3400 Hillerød
P.S i må meget gerne melde jer til direkte her i tråden - bare så jeg ved hvor mange forfriskninger jeg skal indkøbe!
Vette-hilsen
Claes
-
Hej Claes. Vi glæder os til
Hej Claes.
Vi glæder os til at komme.
Hilsen Grethe og Flemming.
Vi glæder os til at komme.
Hilsen Grethe og Flemming.