Fint initiativ du gamle Redakteur.
Tøv en kende med at scanne følgende numre:
2008-1+3+4
2009-1+2+3+4
2010-2
Jeg har kontaktet Frank, der i sin tid lavede disse bladene ang pdf filer.
Hvis han stadig har dem, ligger de på en PC der ikke længere er i brug, så den skulle lige støves af , kobles op osv.
Vi er med på holdet til Tønningen i weekenden, så jeg vender nok først tilbage mandag.
Allan
Nogle der er med på lidt team work til klubben...??
Fint initiativ du gamle Redakteur. Tøv
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
2007 nr 1 Hermed lagt
2007 nr 1 Hermed lagt på, tak for det...
Fint initiativ du gamle Redakteur. Tøv
Fint initiativ du gamle Redakteur.
Tøv en kende med at scanne følgende numre:
2008-1+3+4
2009-1+2+3+4
2010-2
Jeg har kontaktet Frank, der i sin tid lavede disse bladene ang pdf filer.
Hvis han stadig har dem, ligger de på en PC der ikke længere er i brug, så den skulle lige støves af , kobles op osv.
Vi er med på holdet til Tønningen i weekenden, så jeg vender nok først tilbage mandag.
Allan
Så skulle de være i hus, og videresendt til Bjarne Web, så må vi håbe det er en kvalitet der kan bruges uden for meget formatering.
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Ja det var så lige
Ja det var så lige hele 2008 og 2009 + 2010 nr 2 :D
Der skulle liiige fjernes nogle skæremærker i hjørnerne til trykkeriet..... ellers var de fin fin kvalitet.
Der skulle liiige fjernes nogle skæremærker i hjørnerne til trykkeriet..... ellers var de fin fin kvalitet.
-
Dejligt der sker noget med
Dejligt der sker noget med de gamle numre, jeg syntes det er fedt at have tråden til fortiden så ubrudt som muligt og bladene er nok det der bedst informerer om klublivet igennem tiderne.
Med den hastighed de nyere numre kommer ind på, så hænger jeg jo på min lovning om at se om jeg kan skaffe nogle af de rigtig gamle blade.
Måske et vildt skud med uoverensstemmelserne der har været mellem David og CCD for ikke længe siden, men jeg har alligevel hørt ham om han har nogle gamle numre jeg må låne til at skanne.
Hvis ikke, så vil jeg prøve at henvende mig til de længstvarende medlemmer af CCD og høre hvad de evt. kan låne mig til skanning.
Så halløj derude, har du nogle gamle numre, dvs. fra 1998 eller ældre, så vil jeg da være vældig taknemmelig hvis du vil give lyd her på forummet, og vi kan aftale hvordan jeg lige kan låne dem en uges tid til skanning - jeg garanterer at de kommer tilbage i samme stand som jeg modtager dem.
Derudover har jeg en større samling Corvette News, fra slutningen af 1960'erne og frem til begyndelsen af 1980'erne, som jeg vil høre om der er interesse for at få lagt på sitet..??
Der er masser af tidstypiske billeder og historier af Corvetter og deres ejere og når man læser dem må man jo konstatere at tiderne var anderledes back then..!!
Webmaster, hvis der er interesse, er der så kapacitet til at have dem på sitet..??
Med den hastighed de nyere numre kommer ind på, så hænger jeg jo på min lovning om at se om jeg kan skaffe nogle af de rigtig gamle blade.
Måske et vildt skud med uoverensstemmelserne der har været mellem David og CCD for ikke længe siden, men jeg har alligevel hørt ham om han har nogle gamle numre jeg må låne til at skanne.
Hvis ikke, så vil jeg prøve at henvende mig til de længstvarende medlemmer af CCD og høre hvad de evt. kan låne mig til skanning.
Så halløj derude, har du nogle gamle numre, dvs. fra 1998 eller ældre, så vil jeg da være vældig taknemmelig hvis du vil give lyd her på forummet, og vi kan aftale hvordan jeg lige kan låne dem en uges tid til skanning - jeg garanterer at de kommer tilbage i samme stand som jeg modtager dem.
Derudover har jeg en større samling Corvette News, fra slutningen af 1960'erne og frem til begyndelsen af 1980'erne, som jeg vil høre om der er interesse for at få lagt på sitet..??
Der er masser af tidstypiske billeder og historier af Corvetter og deres ejere og når man læser dem må man jo konstatere at tiderne var anderledes back then..!!
Webmaster, hvis der er interesse, er der så kapacitet til at have dem på sitet..??
Webmaster, hvis der er interesse,
Masser af plads, vi har brugt 4,79 Gb ud af 20,1 Gb, så der er rigeligt at tage af.....
Når vi engang ad åre har brug for mere bliver det bare lagt til.
Jeg har de 1.ste årgange
Jeg har de 1.ste årgange dvs. fra nov. 1994 og frem -
Vi prøve at få scannet dem
mvh
Steffen
Vi prøve at få scannet dem
mvh
Steffen
Hej Steffen Jamen så gør det,
Hej Steffen
Jamen så gør det, det er dæleme vigtigt at hele balladen er tilgængelig, og det skal forhåbentlig ikke gemmes bag medlemslogin og hvad ved jeg.
Se at få gang i kopiscanner maskinen ;-)
Lykkemark
Jamen så gør det, det er dæleme vigtigt at hele balladen er tilgængelig, og det skal forhåbentlig ikke gemmes bag medlemslogin og hvad ved jeg.
Se at få gang i kopiscanner maskinen ;-)
Lykkemark
At det gemmes bag medlemslogin,
At det gemmes bag medlemslogin, er et gammelt tiltag fra 2007. Det kunne jo være det skulle ændres, det er en god reklame, og så hemmeligt er det jo ikke!
Men det er op til andre at afgøre.
Men det er op til andre at afgøre.