Chassis og nattesnak, se lige her !

Alm. snak
Lykkemark

Chassis og nattesnak, se lige her !

Indlægaf Lykkemark » 25. jan 2012, 02:48

Nu vågner de snart i Moskva (om et par timers tid) så kan jeg komme i seng.

Jeg faldt over denne side, ikke fordi, at jeg tror at nogen har en rådden undervogn, men nok mere for billederne, se her:

http://www.streetshopinc.com/c4shark.html

Ind i mellem når man går over i den kolde garage, uanset at der ikke er langt til April, hvor alt bliver grønt, tænker man en lille ulovlig tanke (ellers er man et skarn), hvad er du egentlig værd sådan lidt i kroner og ører gamle "dampmaskine" ?

Så for at slå noget tid ihjel gik jeg ind på mobile.de og dæleme om der ikke var en søster/bror i de eksakt samme farver og udstyr:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=154637584&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=6325&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1970-01-01&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=3

Næsten 50 kg Euro, imponerende, så nu gik jeg over i den kolde garage, lukkede vinduet til værksteds badeværelset, sendte hende "dampmaskinen" et lille smil, og tænkte "du er da meget pænere, og du har sjæl, du skælder ud, og koster penge, men for fan..og hun svarede "Ja Lykkemark, der er en forskel på gamle amerikanerbiler og mig, men det ved du jo godt, ikk "

Jo, jo, og vi skal kikke på de bremser, og jo skiverne er på lager, Piets gamle, det er nok bare at komme igang.

Og ja, til stumpemarkedet hos Unge Grebart var der en Viper, og ja jeg har gloet på de billeder mange gange, jeg elsker den Viper, det gør jeg bare.

Tilbage til jobbet og Godmorgen

Lykkemark

(udmeldt) Indy1978

Ja ja Lykkefar Om natten drømmer

Indlægaf (udmeldt) Indy1978 » 25. jan 2012, 09:27

Ja ja Lykkefar
Om natten drømmer vi, og når det bliver lyst melder livets realiteter sig.
Husk nu at "dampdamen" og vores andre piger, er nogle følsomme sjæle.
Husk de oplevelser i har haft samme, selvom der står en "teenagetøs" og smiler...

Når alt kommer til alt, er Viperen jo bare en tunet lastbil. Skal det være så køb en brugt Scania 162 - den er sikkert også nemmere at
få forsikret:o

LasseG436

"scania 162" er det en

Indlægaf LasseG436 » 25. jan 2012, 21:13

"scania 162" er det en ny model jeg ikke har hørt om?

Lykkemark

Indy: Fnis, jeg kender alt til

Indlægaf Lykkemark » 26. jan 2012, 00:01

Indy:

Fnis, jeg kender alt til livets realiteter, jeg har faktisk været død i 8 minutter, og der er ingen perleport eller hvidt lys, det gør bare ondt (værre end tandbyld) et tons mursten på brystet og det er det.
"Damperen" er ikke særlig følsom, men det har måske årsag i at jeg har købt et rigtigt nice nullertæppe der holder hende lun, at der er et batteri af musefælder omkring hendes ben, at der er en affugter der kører 3 timer om dagen, at der er 40 centimeter luft under bugen der hele tiden bliver rørt rundt af en ventilator i loftet, ligesom på en tropebar.

Unge Grebart:

Dengang jeg var ung, var jeg reservedels ekspedient hos Scanva Diesel på Retortvej i Valby. Så jeg kender mine Scania'er og Vabis'er "by the numbers". I den tid var Scania 140 "King of the Road" V8 og Skandinavisk Fjerntransport og Walther Hansen Transport kronkunderne for mig, dejlige tider at tænke tilbage på, for et par og 30 år siden.
Unge Grebart, når nu jeg sidder og tænker tilbage, så er det jo med den slet skjulte hensigt at du også skal tænke tilbage.....vi lader lige nogle sekunder gå.
Dengang du var en lille Grebart, så havde du i skolen, noget der hed kristendomsundervisning. Nu ved jeg jo ikke om du ligesom jeg, tilbragte en væsentlig tid af dit folkeskole engagement på den grønne bænksofa foran Skoleinspektørens Kontor, afventende et par vel eller ufortjente lussinger, men een ting må du have lært selvom det virker på mig som du forsøger at fortrænge det:

Man leder ikke sin næste folk eller fæ (mig) i fristelse. Det er en synd, er du klar over det ? Se som ovenfor skrevet passerede jeg ikke perleporten, men fik en chance til, men lille Grebart, er du klar over at du bliver betragtet, af højere magter ?

Jeg vil gerne melde Unge Grebart til Manu Sareen for at lede mig i fristelse, for jeg synes at den Viper er fed.

Lykkemark

LasseG436

Indy: Fnis, jeg kender alt til

Indlægaf LasseG436 » 26. jan 2012, 09:23

Indy:

Fnis, jeg kender alt til livets realiteter, jeg har faktisk været død i 8 minutter, og der er ingen perleport eller hvidt lys, det gør bare ondt (værre end tandbyld) et tons mursten på brystet og det er det.

Lykkemark

Øv lykkemark, hvorfor skulle du nu ødelægge illusionen om perleporten, jeg troede bestemt jeg skulle vogte den, når jeg engang bliver ophøjet til herligheden, sådan som en slags himmelsk udsmider, lidt ligesom jeg var i min unge dage på de lokale diskoteker.

(udmeldt) Indy1978

Skal du så have skiftet

Indlægaf (udmeldt) Indy1978 » 26. jan 2012, 15:16

Skal du så have skiftet dine ører ud med en glorie nu, Lasse:drool5:
Sct. Grebart:Angel_anim:

Bondemand

Hej Lasse Du kunne jo også

Indlægaf Bondemand » 26. jan 2012, 15:30

Hej Lasse

Du kunne jo også nøjes med at skifte din gamle model ud til en ny næsten magen til, det er jo som at komme i himmelen :-)

6075

Hilsen Bondemand
Vedhæftede filer
208182_211015152260702_194779397217611_808533_8087815_n.jpg
208182_211015152260702_194779397217611_808533_8087815_n.jpg (111.85 KiB) Vist 7738 gange

Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

Man leder ikke sin næste

Indlægaf Allan#373 » 26. jan 2012, 18:55

Man leder ikke sin næste folk eller fæ (mig) i fristelse. Det er en synd, er du klar over det ? Se som ovenfor skrevet passerede jeg ikke perleporten, men fik en chance til, men lille Grebart, er du klar over at du bliver betragtet, af højere magter ?

Jeg vil gerne melde Unge Grebart til Manu Sareen for at lede mig i fristelse, for jeg synes at den Viper er fed.

Lykkemark

Min kære Lykkemark,
der er vel også noget der hedder: Lad dig ikke lede i fristelse?
For en del år tilbage (7 - 9) var jeg til et Van Nuys træf her i det nørrejydske. (Jeg æææælsker jydsk med "d") Der var også en fin rød Viper på udstillingsrampen,
og sidemanden betroede mig, at et sådant køretøj, ikke var forsynet med sideruder:D
Man kunne dog få noget "plastikværk" til at klipse på, hvis man var en kylling. :rofl:

Jeg skal ikke kunne udtale mig om, om den Grebart'ske udgave af Viperen er udstyret med sideruder, men hvis ikke min kære Lykkemark, så tænk på, at selv op Perleporten ikke pt. er synlig, hvilke farer og gener du udsætter dine efterhånden aldrende hals- og nakkehvirvler for, ja man kunne jo henlede tanken på gigt og lignende genvordigheder.

Måtte dette blot være en lille hjælp på vejen til erkendelsen af:

JEG LADER MIG IKKE LEDE I FRISTELSE!

P.S. Rigtige mænd kører med 8 tændrør

Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Kenneth Hansen

Hej Allan Jeg har lige

Indlægaf Kenneth Hansen » 26. jan 2012, 19:26

Hej Allan

Jeg har lige set en udsendelse om Viper'en, godt nok om 2012 modellen men den har el ruder, for som de siger " elruderne er lettere end manuelle ruder " , men jeg skal ikke udtale mig om de ældre modeller:biggrinjester:

Hilsen Kenneth

Tommy

I Viper's unge dage kunne

Indlægaf Tommy » 26. jan 2012, 23:51

I Viper's unge dage kunne man få en California model uden klud og sideruder, jeg tror årsagen var at Viperen på daværende tidspunkt var den bil der på kortest tid gik fra ide til produktion

Tilbage til "Generelt forum"