Hej alle :o.
Jeg er nyt medlem. og fik min Corvette hjem i mandags d. 5/12.
Den har fået en del skader under rejsen, og skal ha en hellakering samt en ny kofanger for.
Er der nogen der kender en autolakerer nær Aalborg inden for en radius af 300 km. der kan male den så det er i orden.
Jeg har selv været i kontakt med American Dreamcar fra Vejen som nu ligger på Fyn.
Mvh. 1344
Henrik Savkov Østergaard
Omlakering af C3
Hej henrik Du kan prøve APJ-paint
Hej henrik
Du kan prøve APJ-paint i Nørre-Aaby på 31543030 det er godt nok på fyn, men de er gode til glasfiber.arb. også, hvis der skulle være noget af det.
mvh.brian
Du kan prøve APJ-paint i Nørre-Aaby på 31543030 det er godt nok på fyn, men de er gode til glasfiber.arb. også, hvis der skulle være noget af det.
mvh.brian
-
Hej Brian. Tak for svar.
Hej Brian. Tak for svar. Har lige været i kontakt med ham, han laver helst ikke hellakeringer, men vil aligevel gerne lave et overslag.
Mvh. Henrik Savkov Østergaard
Der er også Aarup Autolak
Der er også Aarup Autolak hvis du alligevel skal til fyns land. Der ligger bl. a. nogle billeder af min vette da den blev hellakeret der. Det er godtnok et par eller flere år siden, men alligevel...
http://www.vestfynsautolak.dk/203-147-corvette.htm
http://www.vestfynsautolak.dk/203-147-corvette.htm
-
Hej Bjarne. Ja det ender nok
Hej Bjarne.
Ja det ender nok med en tur til Fyn eller Sjælleand, for at finde en ordentlig autolakerer.
Jeg har selv været i kontakt med A-Corvette i Ringsted, og talt med Allan, han virker som en ok fyr, positiv og tillidsvækkende, de har deres egen maler godt nok ude i byen, men en de står inde for.
Ja det ender nok med en tur til Fyn eller Sjælleand, for at finde en ordentlig autolakerer.
Jeg har selv været i kontakt med A-Corvette i Ringsted, og talt med Allan, han virker som en ok fyr, positiv og tillidsvækkende, de har deres egen maler godt nok ude i byen, men en de står inde for.
Jeg ville vælge ham, har
Jeg ville vælge ham, har kun hørt positivt.
Hej Henrik. Min blev malet ved
Hej Henrik.
Min blev malet ved EK Lakering, Billund, tlf 75338173, det blev rigitg godt, han har også en del erfaring ved maling af plast/glasfiber for Lego.
mvh lolk
Min blev malet ved EK Lakering, Billund, tlf 75338173, det blev rigitg godt, han har også en del erfaring ved maling af plast/glasfiber for Lego.
mvh lolk
-
Lakering
Hej Lolk.....
Hvad gav du for en gang lak til bilen.....?
Michael
Vamdrup
Hvad gav du for en gang lak til bilen.....?
Michael
Vamdrup