Spejle

Alm. snak
Hesel

Spejle

Indlægaf Hesel » 5. sep 2011, 18:55

Der skulle vel ikke tilfældigvis være nogen der ligger inde med et sæt sportsspejle. Til en c3
Eller kunne fortælle mig hvor jeg kan få dem. Jeg har prøvet Ecklers de har kun venstre, og
jeg vil jo gerne have til begge sider.

Mvh Benny Hesel

Og ja jeg ved godt at jeg har spurgt før
men det kan da ikke passe at man ikke kan købe sådan et sæt.

5545
Vedhæftede filer
55214.jpg
55214.jpg (2.85 KiB) Vist 6841 gange

Hesel

Hej cj7 er det kun

Indlægaf Hesel » 5. sep 2011, 21:12

Hej cj7 er det kun prisen der er forskel på.

Cj7

Ja, det er jeg ret

Indlægaf Cj7 » 5. sep 2011, 21:32

Ja, det er jeg ret sikker på.

Lykkemark

Benny Jeg vil også gerne have

Indlægaf Lykkemark » 5. sep 2011, 22:33

Benny

Jeg vil også gerne have de spejle, men det at montere dem er vist lettere sagt end gjort.

Lykkemark

bruno-886

jeg kunne godt bruge et

Indlægaf bruno-886 » 25. sep 2011, 16:42

jeg kunne godt bruge et sæt orgi spejle i god stand hvis der er nogle der har det liggende

Lykkemark

Hej Benny Tak for link'et. Kender du

Indlægaf Lykkemark » 26. sep 2011, 21:46

Hej Benny

Tak for link'et.

Kender du det begreb: "Jeg har hørt" at så kommer den der med, at det er skide svært at montere det ? Det er det jeg har hørt.

Men ved du hvad Benny, nu har jeg jo sendt dig et par tip, der måske også har fået dig til at klø dig i hovedet og sige, ja det ser let ud på papir, men praksis er noget helt andet.

Derfor er følgende beslutning taget, efter skal vi sige overmoden overvejelse, at nu indkøber jeg sådan et sæt spejle, og når så tidens fylde kommer, hvilket er i løbet af vinteren, så anvender jeg endnu en flyttekasse som mini malekabine, i værksted nummer to, på en gammel Danske Bank skranke, og maler disse grønne, pakker dem derefter omhyggeligt ind i brunt papir, som jeg får fra et par morgenbrødsposer. Så skal de monteres.

Årets sidste tur blev nemlig kørt i søndags, og nu står "damperen" på sine vinterramper, tanken er fyldt op iblandet 2 gange karburatorsprit, der er skiftet olie og oliefilter medens maskineriet var varmt, alt er stillet og justeret, så denne vinter er det kun nusning, og så montering af spejle (ehh måske nye forfjedre, nye sæder, nyt tæppe århhhhhhhhhhhhh, det holder aldrig op, det er ligesom at eje en omvendt sparegris.

Lykkemark

Hesel

Hej Lykkemark fik du nogensinde

Indlægaf Hesel » 7. apr 2013, 15:56

Hej Lykkemark fik du nogensinde monteret de spejle, der tilbage i 2011.
Mvh Benny

Lykkemark

Hej Benny Det korte svar er

Indlægaf Lykkemark » 7. apr 2013, 23:50

Hej Benny
Det korte svar er nej, og det helt komprimerede svar er, jeg fik ikke engang indkøbt spejlene.
Jeg fik tilgengæld indkøbt en masse andre ting, jeg vil faktisk sige jeg fik indkøbt så mange ting, at det faktisk voksede lidt over mit hoved. Kender du det, at man tror, at man har meget mere fritid, end man rent faktisk har ? Det gør du sikkert, og det var der jeg var.
Nu er jeg for ganske nyligt, faktisk pr 1 Februar, nået til et punkt i tilværelsen hvor jeg kun har fritid, et arbejdsliv er forbi, uden een eneste dags arbejdsløshed, jeg har været heldig og er taknemmelig.
Se nu får jeg tid, til at angribe, et sådant spejlprojekt som jeg beskrev, for det skal være som jeg beskrev det. Malingen er på lager, i den korrekte farve.
Selvfølgelig skal de spejle indkøbes, og projektet gennemføres, jeg hader det gamle spejl, som jeg slet ikke synes klæder MIN BIL.

Benny jeg skal ærligt indrømme, at jeg elsker projekter, og derfor har jeg været nødt til, at leje noget plads, for jeg har anskaffet mig et par nye projekter. Jeg bliver nok aldrig klogere, men jeg elsker biler.

Ham der
Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"