Hejsa
På lørdag få vi besøg fra sjællandske corvette folk der er på ferie i det store mørke Jylland,de var meget imponeret over den flotte natur de så på Djursland til sommertræffet så jeg har lovet at vise mere af det skønne Djursland. Hvis andre vil med er i velkommen på gården i Trustrup lørdag kl 13-14 stykker.
vi starter med at sparke lidt dæk,se på lidt skrammel få en kop kaffe og Lene støber en kage hvis i tør at smage.
her efter køre vi en tur i naturen, vi slutter på Kalø med en rundvisning på ruinen.
giv besked her på tråden hvis i vil med på denne skønne tur
mvh
Lene og Ulrik
Djursland
Arh. hvad fanden er det
Arh. hvad fanden er det for et vejr, at afholde sådan et sommer møde i :coolgleamA:
jeg taler lige med Charlotte om vi ikke skulle tage en tur til jylland, til sådan et fint arrangement :auto:
jeg taler lige med Charlotte om vi ikke skulle tage en tur til jylland, til sådan et fint arrangement :auto:
det er jo altid kanon
det er jo altid kanon vejr på Djursland det ved du jo Claus, og vi har vel aftalt at i kommer på bondegårds ferie i denne
week-end ikke, det er jo helt Kongeligt hvis i kommer så vil vi da putte nyt halm i sengene og slagte et svin
mvh
Ulrik
week-end ikke, det er jo helt Kongeligt hvis i kommer så vil vi da putte nyt halm i sengene og slagte et svin
mvh
Ulrik
Så er den på plads,
Så er den på plads, vi kommer selvfølgelig og bliver en uge (ju), nu da der er lagt nyt halm i sengene :coolgleamA:
jahh men så går jeg
jahh men så går jeg da ud og slagter et sort svin og finder noget tørt halm
mvh
Ulrik
mvh
Ulrik
Vi håber at kunne komme
Vi håber at kunne komme 2 voksne, 2 børn og 1 foster
-
Stort tillykke herfra. Vh Allan #983
Stort tillykke herfra.
Vh Allan #983
Vh Allan #983
kommer du i Lamboen lars,
kommer du i Lamboen lars, for så skal jeg da lige ha lukket hønsene ind så de ikke blæser væk.?
og i er velkommen alle sammen
mvh
Ulrik
og i er velkommen alle sammen
mvh
Ulrik
Vi har ihvertfald kun 1
Vi har ihvertfald kun 1 vette.. Som jeg iøvrigt har skildt ad og ska ha samlet inden vi kan kom af sted... Håber jg når det!
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"