Danmark har en fantastisk rekord som værdsland til Skandinavisk Corvette træf.
En rekord vi kan være stolte af. En rekord der gør Danmark ære. En rekord der viser, at Danmark tænker på vores nabolande, de får ikke svært ved at forstå det danske sprog ved træffet, for der er næsten ingen.
48 dansker og 177 naboer
Så kom nu ind i kampen om de sidste værelser der er tilbage, tilmeld dig før din nabo
:party1::party1::party1:
Fantastisk rekord aldrig set før.
-
Spørgsmålet er så om ikke
Spørgsmålet er så om ikke der er for mange store træf i år. Hvis vi siger at "konen" skal med så er det to personer og dobbelt så dyrt. Træf i Luxembourg, Le-Mains træf, Sommertræf, Skandinavisk Corvettetræf, Bornholm træf - rundt regnet 3000 pr person, det giver 30.000 på få måneder + nogle bilers der leases.
Jeg kan nu godt forstå det, - godt nok ejer man en Corvette men at smide 30.000 af på få måneder til alle træf - det er sku' formeget.
Der ligger grunden nok til den ringe tilslutning.
Det er som om der slet ikke har været nogen koordinering træfarrangører og bestyrelse imellem, - tænk så også på alle de mindre billige træf som mange møder op til, det er ligeså sjovt og har faktisk god tilslutning.
Jeg kan nu godt forstå det, - godt nok ejer man en Corvette men at smide 30.000 af på få måneder til alle træf - det er sku' formeget.
Der ligger grunden nok til den ringe tilslutning.
Det er som om der slet ikke har været nogen koordinering træfarrangører og bestyrelse imellem, - tænk så også på alle de mindre billige træf som mange møder op til, det er ligeså sjovt og har faktisk god tilslutning.
Hej Henrik Jeg syntes ikke du
Hej Henrik
Jeg syntes ikke du kan være bekendt at revse dine med medlemmer for ikke at melde til træffet, vi er nogle som var i Luxemburg, hvor vi blev hyldet for at være den nationalitet som kom flest corvetter og længst fra. Så mund ikke vi bare skal være stolt af at vores naboer vil komme i så stort tal, og hylde dem som vi blev det i Luxemburg ????
Det var så bare min tiøre
Bondemand
Jeg syntes ikke du kan være bekendt at revse dine med medlemmer for ikke at melde til træffet, vi er nogle som var i Luxemburg, hvor vi blev hyldet for at være den nationalitet som kom flest corvetter og længst fra. Så mund ikke vi bare skal være stolt af at vores naboer vil komme i så stort tal, og hylde dem som vi blev det i Luxemburg ????
Det var så bare min tiøre
Bondemand
Nu gør henrik vel bare
Nu gør henrik vel bare lidt reklame for et træf han selv er med til at arrangere
-
Ja Lasse man kan hurtig
Ja Lasse man kan hurtig blive misforstået, det er kun ment som sjovt og lidt reklame for træffet. Træffet kommer først til Danmark igen om 3 år.
Er vores søsterklub inviteret? Hvis nej..
Er vores søsterklub inviteret?
Hvis nej.. Er det så ikke lidt tåbeligt at invitere naboer fra hele
Norden men ikke dem der bor i huset ved siden af?
Martedal
Hvis nej.. Er det så ikke lidt tåbeligt at invitere naboer fra hele
Norden men ikke dem der bor i huset ved siden af?
Martedal
Det er et samarbejde mellem
Det er et samarbejde mellem tre nordiske Corvette klubber, ikke noget som CCD kan bestemme hvem der skal med. Så må man jo melde sig ind i den pågældende klub. Der findes jo også tre klubber i Sverige og flere i Norge.
Så vidt jeg har hørt fra pålidelig kilde er et lign. samarbejde ved at blive etableret imellem Tyskland, Holland og Danmark.
Så vidt jeg har hørt fra pålidelig kilde er et lign. samarbejde ved at blive etableret imellem Tyskland, Holland og Danmark.
Det er et samarbejde mellem
Det er et samarbejde mellem tre nordiske Corvette klubber, ikke noget som CCD kan bestemme hvem der skal med. Så må man jo melde sig ind i den pågældende klub. Der findes jo også tre klubber i Sverige og flere i Norge.
Så kan det vel ikke undre nogen at tilmelding af dk-corvetter er faldet pænt i forhold til året før, når medlemmerne af den
Anden klub(mig bekendt ca. 100, rigtig mange af disse fra Sjælland) ikke har muligheden for at tilmelde sig.
Var det ikke en ide at forandre træffet så det rent faktisk lever op til navnet og invitere alle corvetter klubber i Skandinavien.
Martedal
-
Hvis medlemmer fra den "anden
Hvis medlemmer fra den "anden klub" ønsker at deltage i dette træf, kan de vel bare melde sig ind i CCD og tilmelde sig.
Vette hilsener
Allan #983.
Vette hilsener
Allan #983.
Ok jeg trækker piben ind,
Ok jeg trækker piben ind, jeg synes blot det virkede logisk, at et skandinavisk træf, var en god anledning til at vise vetteejerne der havde valgt en anden klub, at det handler om biler og ikke om klub logoer.
Nok sagt.
Nok sagt.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"