Med kone, 3 børn og en svigermor der gerne vil med ud at køre, duer det ikke kun at have en corvette.
Jeg har længe ledt efter den rigtige fullsize convertible, som hele familien kan være i, den har jeg netop fået købt.
1966 Oldsmobile 98 Convertible, fulloption med en 425 cui super rocket ultra high compression 375 hk, th 400 i en sjældent set perfekt stand. Ham der inspicerede bilen for mig sagde at den ville vinde 1st præmien i ethvert nationalt carshow, og at det var den fineste bil han nogensinde havde inspiceret.
4809
4810
4811
4812
4813
Ny familiebil
Ny familiebil
- Vedhæftede filer
-
- 6698003.jpg (257.79 KiB) Vist 7530 gange
-
- 102.jpg (435.89 KiB) Vist 7530 gange
-
- 087.jpg (69.43 KiB) Vist 7530 gange
-
- 058.jpg (69.93 KiB) Vist 7530 gange
-
- 051.jpg (85 KiB) Vist 7530 gange
Hej Lasse Det var dog en
Hej Lasse
Det var dog en rigtig dejlig bil du der har fået fat i. 3 - 2 sofagruppen ser ekstrem lækker ud. En skam der ikke er sovebeslag i de gamle biler. Man kan jo ikke se det er en brugt bil.
Det var dog en rigtig dejlig bil du der har fået fat i. 3 - 2 sofagruppen ser ekstrem lækker ud. En skam der ikke er sovebeslag i de gamle biler. Man kan jo ikke se det er en brugt bil.
Unge Grebart Det er dæleme noget
Unge Grebart
Det er dæleme noget af en flyder, hillemænd.
Jeg må kikke forbi til en lille tur, jeg har aldrig rullet en meter i sådan en bil. Så når jeg kommer vil jeg sidde på bagsædet, og flydes afsted.
Lykkemark
Det er dæleme noget af en flyder, hillemænd.
Jeg må kikke forbi til en lille tur, jeg har aldrig rullet en meter i sådan en bil. Så når jeg kommer vil jeg sidde på bagsædet, og flydes afsted.
Lykkemark
Jeg må kikke forbi til
Du skal være velkommen, og det vil være højsommer når den ankommer til dk, så kan vi jo efter endt køretur, smide en oksemørbrad på weberen.
-
Tillykke med køretøjet. Flot bil. C3
Tillykke med køretøjet. Flot bil.
C3
C3
Du skal være velkommen, og
Du skal være velkommen, og det vil være højsommer når den ankommer til dk, så kan vi jo efter endt køretur, smide en oksemørbrad på weberen.
Mmmmmm oksemørbrad......:drool5:
....Nå ja, og tillykke med slæden..Det må man vist godt kalde sådan en :thumbs:
-
Hej Lasse Det er da
Hej Lasse
Det er da en sygt fin bil du har købt der, se bare den undervogn, stort tillykke :D
Hilsen Kenneth
Det er da en sygt fin bil du har købt der, se bare den undervogn, stort tillykke :D
Hilsen Kenneth
Tilbage til "Snak / off topic"