Hej, Finn: Jeg kommer lørdag morgen.Og kører hjem igen lørdag aften.
MVH. Charly # 921
Le Mans 2011 - Ribehøj
Hej Finn #105 Jette og
Hej Finn #105
Jette og Jeg regner også med at komme til Ribehøj, vi medbringer selv campingvogn.
Jette forventer der er amerikanslotteri da hun sidder i held i tiden (joke til dem der var med til forårstræf på ALS)
med venlig hilsen
Jette #1269 og Jørgen #891
Jette og Jeg regner også med at komme til Ribehøj, vi medbringer selv campingvogn.
Jette forventer der er amerikanslotteri da hun sidder i held i tiden (joke til dem der var med til forårstræf på ALS)
med venlig hilsen
Jette #1269 og Jørgen #891
Hej med jer I skal være
Hej med jer
I skal være så velkomne!!
Hvis nogen holder sig tilbage fordi der ikke er flere hytter, så sig bare til.
Der er mulighed for en halv hytte mere, altså et separat værelse i en delt hytte.
Finn #105
I skal være så velkomne!!
Hvis nogen holder sig tilbage fordi der ikke er flere hytter, så sig bare til.
Der er mulighed for en halv hytte mere, altså et separat værelse i en delt hytte.
Finn #105
Hej Finn Er tilbuddet om
Hej Finn
Er tilbuddet om en halv hytte på Ribehøj stadig åbent, så vil Anita og jeg gerne melde os til.
Vi havde egentlig planlagt at tage til LeMans live men kan ikke helt få weekenderne til at slå til i år, derfor er det nok mere fornuftigt at tage den lokale udgave.
Hilsen Karsten #1031
Er tilbuddet om en halv hytte på Ribehøj stadig åbent, så vil Anita og jeg gerne melde os til.
Vi havde egentlig planlagt at tage til LeMans live men kan ikke helt få weekenderne til at slå til i år, derfor er det nok mere fornuftigt at tage den lokale udgave.
Hilsen Karsten #1031
Corvettes-The Bad Boy Toy

Hej Anita og Karsten I er
Hej Anita og Karsten
I er hermed tilmeldt og I har en halv hytte fra fredag til søndag.
Vi ses.
Finn #105
I er hermed tilmeldt og I har en halv hytte fra fredag til søndag.
Vi ses.
Finn #105
-
Hej Finn.. Jeg vil gerne
Hej Finn..
Jeg vil gerne tilmelde mig. Kommer én person.
Har fået soveplads i Jette og Jørgens campingvogn :)
Mvh. Eva Kirkegaard 1009
Jeg vil gerne tilmelde mig. Kommer én person.
Har fået soveplads i Jette og Jørgens campingvogn :)
Mvh. Eva Kirkegaard 1009
Super! Velkommen til. Inden så længe aftaler
Super!
Velkommen til.
Inden så længe aftaler jeg med Karina og Karsten på Ribehøj hvad vi skal betale for weekenden.
Mere om det senere.
Finn #105
Velkommen til.
Inden så længe aftaler jeg med Karina og Karsten på Ribehøj hvad vi skal betale for weekenden.
Mere om det senere.
Finn #105
Hej Finn :seeya: Er der
Hej Finn :seeya:
Er der flere hytter tilbage.
en person. :Angel_anim:
Edel 1090
Er der flere hytter tilbage.
en person. :Angel_anim:
Edel 1090
-
hej finn jeg melder afbud
hej finn jeg melder afbud da jeg ska ha sat spær op
mvh stig
mvh stig
Kære Le Mans-fans! Vi bliver ialt
Kære Le Mans-fans!
Vi bliver ialt 18 deltagere til Le Mans 2011 på Ribehøj.
Jeg har aftalt med Carsten fra Ribehøj, at vi fredag aften er med ved pladsens buffet-arrangement for campister.
Lørdag og søndag morgen får vi morgenmad.
Lørdag til frokost er vi på køretur til Esbjerg, hvor vi besøger Knud Kjær. Han giver vist en hotdog eller to.:thumbs:
Lørdag aften serveres et landgangsbrød.
Prisen for måltiderne på Ribehøj er 298,- pr person.
Der til kommer individuel afregning for fx hytte, pladsleje til telt eller campingvogn.
Vær opmærksom på, at vi selv skal medbringe bestik, tallerkener, kopper, glas og viskestykker!!:seeya:
Vi må selv medbringe drikkevarer, men der er også mulighed for fx at købe en 25 liter fustage fadøl hvis vi hellere vil det.
Vi kan benytte pladsens fælleskøkken, så det er måske praktisk at medbringe kaffebønner, chips, slik, småkager og lignende til de sene timer foran TVet.:hurray:
Glæder mig til vi ses.
Finn #105:coolgleamA:
Frokosten lørdag er sponsoreret af:
Kjær Jensen Automobiler
Ingemanns Alle 59
6700 Esbjerg
www.kjaerjensenauto.dk
Vi bliver ialt 18 deltagere til Le Mans 2011 på Ribehøj.
Jeg har aftalt med Carsten fra Ribehøj, at vi fredag aften er med ved pladsens buffet-arrangement for campister.
Lørdag og søndag morgen får vi morgenmad.
Lørdag til frokost er vi på køretur til Esbjerg, hvor vi besøger Knud Kjær. Han giver vist en hotdog eller to.:thumbs:
Lørdag aften serveres et landgangsbrød.
Prisen for måltiderne på Ribehøj er 298,- pr person.
Der til kommer individuel afregning for fx hytte, pladsleje til telt eller campingvogn.
Vær opmærksom på, at vi selv skal medbringe bestik, tallerkener, kopper, glas og viskestykker!!:seeya:
Vi må selv medbringe drikkevarer, men der er også mulighed for fx at købe en 25 liter fustage fadøl hvis vi hellere vil det.
Vi kan benytte pladsens fælleskøkken, så det er måske praktisk at medbringe kaffebønner, chips, slik, småkager og lignende til de sene timer foran TVet.:hurray:
Glæder mig til vi ses.
Finn #105:coolgleamA:
Frokosten lørdag er sponsoreret af:
Kjær Jensen Automobiler
Ingemanns Alle 59
6700 Esbjerg
www.kjaerjensenauto.dk
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"