Forårsmønstring Als

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
(udmeldt) Pulle

Hej med jer! Oz herfra det

Indlægaf (udmeldt) Pulle » 18. apr 2011, 10:15

Hej med jer!
Oz herfra det østjydske skal der lyde en STOR tak til arrangørerne for det fantastiske flotte træf. Vi vil oz lige sige tak for den velvilje og flotte beværtning, som mødte os overalt vi kom frem og tak til alle de glade deltagere, det var som sædvanlig hyggeligt at se jer alle igen - vi glæder os til næste gang :-O
Mange varme vettehilsner fra Joan og Pulle

Fred Christian

Hej venner. Også en stor tak

Indlægaf Fred Christian » 18. apr 2011, 17:42

Hej venner.
Også en stor tak fra Sydals. Det var en kanon god oplevelse. Alle var glade, selv solen var god. Det er muligt for jer at se Billeder på nettet " Als nyt dk " Der er mange billeder fra Nordborg by. Mange hilsner Fred Sydals # 1180

jko-1035

Hej Alle Mange tak for alle

Indlægaf jko-1035 » 18. apr 2011, 18:59

Hej Alle

Mange tak for alle de roser vi har modtaget.:smash:

Det er os der skal takke Jer. Aldrig har jeg været sammen med en så positiv flok Corvette folk, I kom alle med så positive holdninger og så godt et humør at det var umuligt at afvikle et dårligt træf. Vi havde jo bare skabt rammerne og I skabte træffet.:D

Bilerne var toptunede og så pudsede og rengjorte at man næsten kunne spejle sig i tæpperne i kabinen, det var et virkeligt flot syn på boldbanen. En anden faktor der var med os var vejret, havde det nu været blæst og regn ville det slet ikke havde været det samme, vi fik mange meldinger om at det regnede rundt omkring i Danmark, bare ikke på Als.

Vi skylder også vore værter og sponsorer en stor tak. De meldinger vi har p.t. er at de alle er meget tilfredse og glade for vores besøg. Vi kan også kun være dem meget taknemlige, de gjorde det muligt at lave et træf hvor vi stort set kun har betalt for den mad som blev serveret fredag, lørdag aften og søndag morgen. :drool5:

Der var dog nogle enkelte ?modtrafikanter? der ikke var så venlig stemte over for at vi fyldte så meget i gaderne i Sønderborg, men øv bøv vi havde en politi tilladelse, så det hjalp ikke de klagede til politiet.:dupe:

Som det ser ud lige nu har I skabt et så stort et overskud, ved at købe lodder og Ga Jol i baren (Jens Damgaard), at vi kan leje Padborg park i to timer en gang til næste år, dette begynder vi at arbejde på om ganske kort tid. (en enkelt Hr Pauls købte sin egen gave indtil flere gange mange tak for det)

Jens Damgaard foreslår at vi ekskludere Jette ved fremtidige lotterier, men jeg syntes måske vi bare skal tvinge hende til at dele med Jonna og Allan næste gang. Jens skal så måske tvinges til at dele Ga Jol flaskerne med de øvrige deltagere.

Jeg vil gene benytte denne tråd til at takke Claus og Futte for deres utrættelige indsats for at stable dette træf på benene og en tak til vores bedre halvdele Tove, Jonna og Jette for Deres indsats og deres forståelse for at vi brugte lidt tid på dette.

En speciel stor tak til de 6 hjælpere vi havde.

Til sidst en tak til mine ?kollegaer? i bestyrelsen fordi I lader os beholde et overskud til at arrangere en tur til Padborg.

Jeg skal hilse Jer alle fra Gitte og den allesteds værende fotograf Anders, de havde en rigtig god weekend sammen med Jer, de er utrolig glade for den måde I alle tog dem til Jer og behandlede dem som deltagere i træffet. Jeg skal bringe en speciel tak til Allan ?medlemsinfo? fordi han så velvillig lod dem kører med.

Der vil blive lavet en DVD film med film og foto fra træffet til en pris så det dækker for medier, indpakning og porto men mere herom når fotograf Anders og Futte får sig taget sammen til at lave en sådan.:D

Med venlig hilsen og tusinde tak.
Jørgen Konradsen

Lolk

Stor tak til Als gruppen,

Indlægaf Lolk » 18. apr 2011, 19:38

Stor tak til Als gruppen, det var et super træf.
Ghislaine og Erik

admin

... Der vil blive lavet

Indlægaf admin » 18. apr 2011, 21:05

... Der vil blive lavet en DVD film med film og foto fra træffet til en pris så det dækker for medier, indpakning og porto men mere herom når fotograf Anders og Futte får sig taget sammen til at lave en sådan.

Med venlig hilsen og tusinde tak.
Jørgen Konradsen

Vil det så sige vi ikke kan forvente nogen billeder i Klub og Træfbilleder :(
Der er ellers gjort plads til dette!!

jko-1035

Hej Bjarne Der kommer helt sikkert

Indlægaf jko-1035 » 18. apr 2011, 21:13

Hej Bjarne

Der kommer helt sikkert billeder på hjemmesiden. Så snart jeg har billederne skal jeg nok se om jeg kan finde ud af at sætte dem ind, ellers ringer jeg lige til dig.

mvh
Jørgen Konradsen

ccvette-905

Mojn. Ja der kommer helt sikkert

Indlægaf ccvette-905 » 18. apr 2011, 22:46

Mojn.
Ja der kommer helt sikkert billeder på hjemmesiden men for dem der har svært ved at vente, så er det nogle billeder på http://als-nyt.dk/billedegalleri/index.html#home
Så god fornøjelse.:drool5:
mvh Claus fra Guderup

kgustavsen-1159

:party1:Hej I dejlige Corvette mennesker...Der

Indlægaf kgustavsen-1159 » 19. apr 2011, 21:12

:party1:Hej I dejlige Corvette mennesker...Der skal da osse lyde en tak fra mig for det super vellykkede træf.

I skal have tak for de rosende ord, det varmer at vide, at de timer Claus, Jørgen, vores koner og jeg har lagt i det, endte med at blive en så pragtfuld weekend. Der har da været lidt arbejde i det, men jeg synes det har været skægt, og vi har haft mange sjove timer med at planlægge det. Men som Jørgen skriver, det var ikke blevet et så godt et træf uden jer. Vi skabte rammerne, og I fyldte dem til fulde ud og sørgede for at det blev godt.

Og så vejret!!!:p flot solskin fredag og søndag, og passende vejr lørdag. Ugen forinden lovede de regn, kulde og blæst, og vi tænkte ja hvorfor ikke. Men vi Corvette folk er jo sat på jorden af guds nåde ikk, og han leverede varen, og det skal han da have tak for.

Men til sidst, atter en gang tak til alle som har været med til at gøre Forårsmønstring Vest 2011 på Als til en supergod oplevelse. Lysten til at på et senere tidspunkt at arrangere noget lignende er bestemt ikke blevet mindre.

Vi ses derude.

De kærligste hilsner fra Jonna & Futte:willy_nilly:

stighh-1165

ja stor tak til als

Indlægaf stighh-1165 » 19. apr 2011, 22:30

ja stor tak til als for en god dag og god mad.

mvh stig og katja

Benny

Hej alle Så er der lagt

Indlægaf Benny » 19. apr 2011, 22:57

Hej alle

Så er der lagt et par billeder fra weekenden ind på galleriet fra en fantastisk forårsmønstringen på Als.

Hurtig genvej: http://www.club-corvette.dk/gallery/browseimages.php?c=178

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"