Her er lidt at tænke over omkring benzin idag og ikke mindst i fremtiden
http://mand.dk.msn.com/article/71264?utm_source=mand.dk.msn.com&utm_medium=msn_friendly_rss
Vedr. benzin til Vetten
Ja dette må vi jo
Ja dette må vi jo leve, med da man hverken kan eller skal stoppe udviklingen, men et godt råd er altid at have friske benzin slanger, og det kan ikke være noget problem med de par cm der sidder på Vetten, tæring af tanke indefra startede allerede i 1971 da blyet forsvandt fra benzinen, så generelt er det er biler fra før 1971 der har de største problemer.
Men det er ikke kun benzinen der hekses med, diesel er idag tilsat svinefedt, så alt i alt ender det nok med at vi endag kører på vand.
Men det er ikke kun benzinen der hekses med, diesel er idag tilsat svinefedt, så alt i alt ender det nok med at vi endag kører på vand.
-
:rofl:Hej Tommy Er det derfor
:rofl:Hej Tommy
Er det derfor de fleste muslimer ikke køre diesel.:respekt:
Corvettens benzintank er fra ca
Corvettens benzintank er fra ca 1976 foret med en tyk sort gummipose, det kender enhver der har prøvet at skifte tank på netop disse årgange. Det er et Hel... at få den ned tanken igen, du har kun lige der hvor påfyldningsstudsen er, - også selvom der er demontering- og monteringsanvisning med tanken.
...og så er det jo
...og så er det jo bare et lille bitte problem.....hvad nu når alle biler til bliver el-biler, så laver de nok ikke mere benzin...og så skal vi til at opfinde en V8 EL-motor... :o)
...eller også skal vi til at slås om de sidste dråber, lige som i de gamle Mad Max film.....
...eller også skal vi til at slås om de sidste dråber, lige som i de gamle Mad Max film.....
:rofl:Hej Tommy Er det derfor
:rofl:Hej Tommy
Du siger noget, de må virkelig have et problem nu, sammenholdt med deres anti materialisme og de vil helst køre Mercedes.
Hov....hvad er der nu galt
Hov....hvad er der nu galt med en Mercedes....
Jamen hov... det spørger jeg
Jamen hov... det spørger jeg også om, har selv en (fruens) den er 21 år gammel og kører perfekt, og ikke noget religiøst fnidder herfra, det er jo deres overbevisning, arbejder selv sammen med et par stykker, flinke kollegaer.
Men som alle andre, har de vel også smag for kvalitet, trods alt.
Men som alle andre, har de vel også smag for kvalitet, trods alt.
Jamme hov JR og erik1303
Jamme hov JR og erik1303 i har vist fået vendt det hele på hovedet, prøv lige at læse tråden forfra.
Tommy - du har selvfølgelig
Tommy - du har selvfølgelig ret, det er helt rigtigt at tråden blev "drejet" lidt, men der skal der vel også være plads til, især her i "agurketiden" hvor der ikke er så meget liv på forum.
Og med hensyn til benzin, så har jeg været med i så mange år nu, at de såkaldte dommedagsprofeter måske skal spise brød til.
Nu har jeg kørt VW bobbel i over 15 år, (har den stadig) og en Morris 1000 i 10 år, og selv da blyet blev droppet kørte de da stadig fint. I USA blev det vist droppet i start 70´er.
Nu har jeg længe hørt i min "øresnegl" at det kun er højtydende motorer der har/får problemer med manglende tilsætninger, så vi er da forhåbentligt udenfor rækkevidde, da vores motorer kun "tøffer stilfærdigt".
Til gengæld har jeg læst at du kan droppe karburatorsprit i benzinen, da det nye benzin opsuger fugt (vand) i tanken, og det er jo en god ting.
Og med hensyn til benzin, så har jeg været med i så mange år nu, at de såkaldte dommedagsprofeter måske skal spise brød til.
Nu har jeg kørt VW bobbel i over 15 år, (har den stadig) og en Morris 1000 i 10 år, og selv da blyet blev droppet kørte de da stadig fint. I USA blev det vist droppet i start 70´er.
Nu har jeg længe hørt i min "øresnegl" at det kun er højtydende motorer der har/får problemer med manglende tilsætninger, så vi er da forhåbentligt udenfor rækkevidde, da vores motorer kun "tøffer stilfærdigt".
Til gengæld har jeg læst at du kan droppe karburatorsprit i benzinen, da det nye benzin opsuger fugt (vand) i tanken, og det er jo en god ting.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"