Her er et link til GMs arkiver. Det er gratis at hente materialer om Chevrolet, hvorimod det er mod betaling at hente fra de øvrige GM modeller.
http://gmheritagecenter.com/gm-heritage-archive/vehicle-information-kits.html
GMs arkiver
-
Hej Jan.. Fint link,men når jeg
Hej Jan..
Fint link,men når jeg trykker på min model 73" og trykker ok for Licens agreement,sker der ikke en fis ..:)
Michael
Fint link,men når jeg trykker på min model 73" og trykker ok for Licens agreement,sker der ikke en fis ..:)
Michael
Hej har du prøvet at højre
Hej
har du prøvet at højre klikke med musen og åbne, så burde det virke.
brian
har du prøvet at højre klikke med musen og åbne, så burde det virke.
brian
-
Har lige downloaded min 78´er.
Har lige downloaded min 78´er. Det er en guldgruppe - mange tak
Søren
Søren
Siden har været lidt ustabil
Siden har været lidt ustabil modsat bilmærket. Har downloadet en del og skulle nogle have problemmer med at downloade en bestemt model vil jeg gerne forsøge at sende den som pdf, hvis i sender en mail adresse og model samt årgang.
Nu har jeg prøvet flere
Nu har jeg prøvet flere gange gange, uden gevinst, men den har været der hele tiden, og nu virker den sgu.
Når du har accept. licens. agr. bliver siden hvid med en grå margen i venstre side, så scroller du der nedad og så er den der pludselig.
Go fornøjelse.
Jeg har skrevet det før og flere gange, prøv også denne side www.motorera.com meget flot side
Erik
Når du har accept. licens. agr. bliver siden hvid med en grå margen i venstre side, så scroller du der nedad og så er den der pludselig.
Go fornøjelse.
Jeg har skrevet det før og flere gange, prøv også denne side www.motorera.com meget flot side
Erik
Hej Jeg har lige set
Hej
Jeg har lige set spec. for min model 1973 uden problemer andet end laaaang vente tid pga. gab-langsom internet forbindelse her midt i Atlanterhavet!!
Det kan måske være et problem hvis din browser er blokeret for "pop-up" vinduer. Det kan evt. løses ved at trykke og holde "ctrl" tasten nede når du vælger den specifikke årgang og indtil siden er downloaded.
Det virkede i hvert fald for mig.
Jeg har lige set spec. for min model 1973 uden problemer andet end laaaang vente tid pga. gab-langsom internet forbindelse her midt i Atlanterhavet!!
Det kan måske være et problem hvis din browser er blokeret for "pop-up" vinduer. Det kan evt. løses ved at trykke og holde "ctrl" tasten nede når du vælger den specifikke årgang og indtil siden er downloaded.
Det virkede i hvert fald for mig.
Hej Jan..
Michael
Hej - Blot denne kommentar. Super webside. Ingen
Hej -
Blot denne kommentar.
Super webside.
Ingen problemer med at få den til at køre.
Lauge
4565
Blot denne kommentar.
Super webside.
Ingen problemer med at få den til at køre.
Lauge
4565
- Vedhæftede filer
-
- 4444.jpg (58 bytes) Vist 7969 gange