Hej Lasse
Godt initiativ. Så har vi jo en anledning til at mødes udenfor sesson.
Jeg tager nok lidt dæk med som står lidt i vejen på værkstedet.
Vi kommer 2 pers.
Stumpemarked i Ringsted 9 januar
Hej Lasse Jeg kommer også- Tager måske
Hej Lasse
Jeg kommer også-
Tager måske et par småting med.
mvh
Steffen
Jeg kommer også-
Tager måske et par småting med.
mvh
Steffen
Tre mand fra Ringkøbing/Skjern kommer
Tre mand fra Ringkøbing/Skjern kommer også.
-
Håber også at få tid
Håber også at få tid har også lidt forskelligt med :-)
-
Hej Lasse Vi kommer 3 fra
Hej Lasse
Vi kommer 3 fra Randerskanten hvis føret holder
Hilsen Ib 402
Vi kommer 3 fra Randerskanten hvis føret holder
Hilsen Ib 402
-
Hvor i Ringsted er det
Hvor i Ringsted er det lige at stumpemarkedet holdes og hvornår, der står bare Ringsted i kalenderen. Søren
Har fundet det
Har fundet det
kommer også men uden stumper.
kommer også men uden stumper. Hvad tid regner i med at det slutter. mvh John
Hej Lasse. Tømre-Borch kommer også,
Hej Lasse.
Tømre-Borch kommer også, men idet han "ik´fadder n ski af det her indernet" :banghead:, har jeg lovet at tilmelde ham.
Michael-Glasmand: Som selvstændig burde du vide at det er en nødvendighed med indtægter for at holde gang i hjulene..... - og eftersom jeg stadig har penge tilgode fra tidligere salg, er salget lukket ned! Men Men Men - renterne er ikke stoppet, ligesom der er tilskrevet både rykkergebyr - morarenter - dummebøder og andet, så jeg har - når beløbet er indkradset - råd til et blinkrelæ belagt med 24 Karat guld:smash:.
Er du forøvrigt færdig med at tude over din rulletest på Viking-Run?? *Griner*
Vi Ses
Padkær
Tømre-Borch kommer også, men idet han "ik´fadder n ski af det her indernet" :banghead:, har jeg lovet at tilmelde ham.
Michael-Glasmand: Som selvstændig burde du vide at det er en nødvendighed med indtægter for at holde gang i hjulene..... - og eftersom jeg stadig har penge tilgode fra tidligere salg, er salget lukket ned! Men Men Men - renterne er ikke stoppet, ligesom der er tilskrevet både rykkergebyr - morarenter - dummebøder og andet, så jeg har - når beløbet er indkradset - råd til et blinkrelæ belagt med 24 Karat guld:smash:.
Vi Ses
Padkær
-
Hvorfor har vi ikke set
Hvorfor har vi ikke set resultaterne fra nogle af de rulletester :biggrinjester:
Hej Lasse.
Vi Ses
Padkær
-
Hej, jeg kommer også, som
Hej, jeg kommer også, som telefonisk meddelt.
Jeg udstiller nedenstående:
To nyrenoverede Trailing Arms til C3.
C3
Jeg udstiller nedenstående:

To nyrenoverede Trailing Arms til C3.
C3
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"