4534
Ja så vil jeg da gerne ønske alle i andre corvettetumper glædelig jul, og må i få alle de corvette stumber i har ønske jer. Tak for i årxmas
Vi ses i 2011
Bondemand
Glædelig jul
Glædelig jul
- Vedhæftede filer
-
- sok.jpg (62.31 KiB) Vist 8375 gange
Glædelig Jul til alle i
Glædelig Jul til alle i CCD - - fra Fyn - det ser da ud til at vi får en hvid jul - herligt !!
Lauge
4536
Lauge
4536
- Vedhæftede filer
-
- 4444.jpg (58 bytes) Vist 8375 gange
-
Også herfra,en glædelig jul og
Også herfra,en glædelig jul og et sobert nytår GGG..
Michael
Michael
-
Mange tak og i lige
Mange tak og i lige måde :D
Hilsen Kenneth
Hilsen Kenneth
Jeg vil også benytte lejligheden
Jeg vil også benytte lejligheden til at ønske alle i CCD en rigtig glædelig Jul og et lykkebringende nytår.
Juleglæden i år, er at købe krammebamser og varme ting til det dejlige barnebarn, der giver så megen glæde At være farfar er vel nok det bedste der har hændt mig her i livet. Tænk at man fik lov til at opleve det.
ps. Kjære Bondemand, jeg venter stadig på alle de stumper der er bestilt her og hisset, jeg tror ikke de når at komme under træet hos mig!
En taknemmelig
Lykkemark
Juleglæden i år, er at købe krammebamser og varme ting til det dejlige barnebarn, der giver så megen glæde At være farfar er vel nok det bedste der har hændt mig her i livet. Tænk at man fik lov til at opleve det.
ps. Kjære Bondemand, jeg venter stadig på alle de stumper der er bestilt her og hisset, jeg tror ikke de når at komme under træet hos mig!
En taknemmelig
Lykkemark
Hej Alle Der skal da også
Hej Alle
Der skal da også lyde en glædelig jul samt et godt nytår fra det sønderjyske.
Jeg håber at vi alle må få et rigtigt godt år med masse af aktivitet i CCD.
Vi ses i 2011
mvh
Jørgen Konradsen
Der skal da også lyde en glædelig jul samt et godt nytår fra det sønderjyske.
Jeg håber at vi alle må få et rigtigt godt år med masse af aktivitet i CCD.
Vi ses i 2011
mvh
Jørgen Konradsen
Også glædelig jul og godt
Også glædelig jul og godt nytår herfra til alle.
Og til Lykkemark: Der kan godt monteres en barnestol i Corvetten til stor glæde for begge parter. Bruger det selv, og der findes ikke noget bedre end små barnearme om halsen og ordene "Jeg har savnet dig Bedstefar"
Mvh Henning
Og til Lykkemark: Der kan godt monteres en barnestol i Corvetten til stor glæde for begge parter. Bruger det selv, og der findes ikke noget bedre end små barnearme om halsen og ordene "Jeg har savnet dig Bedstefar"
Mvh Henning
-
Der skal også lyde et
Der skal også lyde et stort god jul og godt nytår herfra. Vi glæder os til at se jer ved de næste mange træf.
Hanne og Henrik
Hanne og Henrik
-
glædelig jul og godt nytår
glædelig jul og godt nytår til alle i corvetteklubben.Vi ses til næste år knus og kram sofie og jan
-
xmas Alle ønskes også hermed en
xmas
Alle ønskes også hermed en rigtig glædelig jul & et godt nytår.
Alle ønskes også hermed en rigtig glædelig jul & et godt nytår.