Hej Frank det bliver sjov at mødes
Jeg ved Leif Torndal også køre fra Sjælland, jeg ved bare ikke hvornår, vi er oppe på 14 biler nu, og mange af os fra Jylland køre torsdag
og finder et hotel i syd Tyskland hvor vi overnatter, så vi forventer at ramme Luxemburg kl 11 fredag.
Hilsen Jens
Luxemburg til foråret
Hej Jonna & jeg har også
Hej
Jonna & jeg har også meldt os på, og håber at kunne køre et stykke ned i Tyskland fra torsdag først på aftenen.
Mvh
Søren #678
Jonna & jeg har også meldt os på, og håber at kunne køre et stykke ned i Tyskland fra torsdag først på aftenen.
Mvh
Søren #678
Hejsa Ja så er vi 15
Hejsa
Ja så er vi 15 Danske biler = 23%, ud af 65 tilmeldte. Way to go CCD.
Bondemand
Ja så er vi 15 Danske biler = 23%, ud af 65 tilmeldte. Way to go CCD.
Bondemand
Hej Med jer Så er vi
Hej Med jer
Så er vi også tilmeldt og der er betalt depositum 100 Euro.
Så er vi også tilmeldt og der er betalt depositum 100 Euro.
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
Hej alle Ja så er vi
Hej alle
Ja så er vi også hoppet med på turen.
Vi regner med at tage en forlænget påskeferie og måske køre hjemmefra allerede Tirsdag 26/4. Så kan vi tage et par pitstop og se lidt andet end motorvej på turen.
Hvis der er nogen der har fået samme ide, kan vi måske følges.
Ja så er vi også hoppet med på turen.
Vi regner med at tage en forlænget påskeferie og måske køre hjemmefra allerede Tirsdag 26/4. Så kan vi tage et par pitstop og se lidt andet end motorvej på turen.
Hvis der er nogen der har fået samme ide, kan vi måske følges.
Hej Benny Dejlig at høre Benny
Hej Benny
Dejlig at høre Benny kunne i ikke have Allan med så er der chance for han kan være fremme fredag, og med Kurt Havemand er vi oppe på 17 biler fra DK = 25,2% af tilmeldingerne flot gået :-)
Bondemand
Dejlig at høre Benny kunne i ikke have Allan med så er der chance for han kan være fremme fredag, og med Kurt Havemand er vi oppe på 17 biler fra DK = 25,2% af tilmeldingerne flot gået :-)
Bondemand
Ja jens har ret, vi
Ja jens har ret, vi vil gerne med til luxembourg fra torsdag .så må vi håbe at vinteren er ovre til April.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"