Sad lige og studsede over en artikel på Euroinvestor med overskriften
Normann Copenhagens 10 designfavoritter
Der er et billede af denne bil som skulle være en 1963 Chevrolet Corvette Stingray med teksten
"1963 Chevrolet Corvette Stingray
Det er beundringsværdigt, når et design er foran sin tid og stadig holder den dag i dag. At eje en fed bil er en typisk drengedrøm. Chevrolet Corvette Stingray er fra 1963 og passer designmæssigt lige så godt ind i dag med sine nutidige former. Den er et af de smukkest bildesign, jeg har set"
Jeg synes ikke lige jeg kan genkende den som en 63 corvette, men måske der er noget jeg er gået glip af.
4474
Nå kan åbenbart ikke indsætte billedet, så her er linket
http://lifestyle.euroinvestor.dk/lifestyle/normann-copenhagens-10-designfavoritter_11410954.html
Hmmmmm 63 Corvette
Hmmmmm 63 Corvette
- Vedhæftede filer
-
- ff.jpg (56.96 KiB) Vist 4259 gange
-
Hej Lasse Bilen er faktisk en
Hej Lasse
Bilen er faktisk en 1963 Corvette modificeret af det italienske bildesignfirma Pininfarina. Bilen blev, så vidt jeg ved, kun fremstillet i 1 eksemplar og gik under navnet 1963 Corvette "Rondine".
Hilsen Boe
Bilen er faktisk en 1963 Corvette modificeret af det italienske bildesignfirma Pininfarina. Bilen blev, så vidt jeg ved, kun fremstillet i 1 eksemplar og gik under navnet 1963 Corvette "Rondine".
Hilsen Boe
1,76 mill. $ USD, også
1,76 mill. $ USD, også er den endda skidegrim, den ligner jo ikke engang en corvette.
-
Jeg tror journalisten har været
Jeg tror journalisten har været en anelse for hurtig ude der, men udover det, så har jeg set denne konceptbil mange gange og den vinder mere og mere hver gang. Den når ikke den endelige Shinoda model til sokkeholderne, men jeg synes nu den er ganske flot som den står der.