Efteråret er kommet, men græsset var lidt langt, så jeg trillede ned til OK tanken og hentede 10 liter benzin til havetraktoren.
Men solen går jo tidligt ned, og ved syvtiden var det nærmest mørkt.
Pludseligt ser jeg en bil holde ud for matriklen, op med "slåafdelingen" fuld gas på den lille MSD traktor, medens jeg ræser med 8 km i timen ser jeg en mand stige ud af bilen, og gå ind på min lille gårdsplads, se det er jo foruroligende idet min dør er ulåst, og tager han i døren kommer min hund i Ekstrabladet i morgen.
Så siddende på min min havetraktor nu halvtreds meter fra hans bil råber jeg gevalt: STOP HOLDT SKRIG, tænk jeg kan overdøve min MSD Motor (godt man er baryton).
"Hvad vil du ? " spørger jeg den klejne mand.
"Jeg er stævningsmand, og har en stævning til dig".
Jeg må indrømme, at de rent faktisk kom følgende ord ud af min mund: "Laver du stævnemøder og ser hun godt ud"?
Han griner og giver mig et bundt papir på forsiden står der: "Retten i Nykøbing Falster".
Her kommer der så et momentum, idet årsagen til at havetraktoren havde et så langt tilløb til manden var, at jeg var ved at slå naboens græs, og naboen der er ældre ville give en forfriskning.
Vel kommet tilbage, læser jeg så min stævning og konstaterer at jeg får kammerater i fængslet.
Se foruden mig, så skal: Knud-Erik og hans kone Gerda, Henrik Berg, og Per Pedersen, sidde og lave klemmer sammen.
Vi er blevet indstævnet for injurie af David A. og Brian Petersen !
Injurien henhører herfra boardet og den udmærkede Advokat fuldmægtig Christian F. Jensen som blev færdig i 2008 endskønt han er født i 1981 fra Advokat Christian Harlangs kontor skriver:
Påstande:
1. De sagsøgte tilpligtes at erkende, at følgende i e-mail af 6. april kl 15.22 fremsatte beskyldning mod sagsøgeren er ubeføjet. jf Straffelovens § 273 stk 1:
Denne gruppe har søgt via personlig hetz, chikane mod bestyrelsen i sin helhed og formanden i særdeleshed, herunder grov chikane og bagvaskelse af familiemedlem til formanden, at få bestyrelsen til at opgive sit embede.
2.
De sagsøgte idømmes straf for injurier, jf. straffelovens § 267 (rammen er 4 måneders ophold med Henrik)
3. De sagsøgte tilpligtes i henhold til straffelovens § 273 stk. 2 at betale sagsøger en af retten fastsat sum til bestridelse af omkostninger ved offentlig kundgørelse af dommen.
Så er der nogle hovedanliggender:
Til støtte for påstand 1 om ubeføjetheden af de de sagsøgte fremsatte udtalelser gøres gældende,
at (1) de af de sagsøgte bestyrelsesmedlemmer i i foreningen Club Corvette Denmark fremsatte groft ærekrænkende sigtelser i e-mail af 6 april 2010 kl 15.22 er ubeføjede.
Til støtte for påstand 2 om straf gøres gældende,
at(2) de groft ærekrænkende udtalelser og sigtelser er injurerende,
at(3) det ved fastsættelsen af straffen skal anses for en skærpende omstændighed, at udtalelserne og sigtelserne er fremsendt til samtlige klubbens over 1000 medlemmer.:)
Til støtte for påstand 3 vedr. kundgørelsesomkostninger gøres gældende,
at(4) sagsøgerne, særligt henset til krænkelsens grovhed og udbredelse, må afholde betydelige omkostninger til kundgørelse af dommen.
Bevisførelse:
Sagsøgerne agter under hovedforhandlingen at nedlægge påstand, gøre anbringender gældende og gøre bevis ved de i sagen fremlagte bilag samt partsforhandlinger.
-------------------------------------------------------------------------
Se det var så David A. og Brian Petersens foreløbige sidste hilsen til mig og det meste af den nuværende bestyrelse.
Jeg vil holde læserne løbende orienteret og vil bede webpasseren holde dette og kommende indlæg fra sagen sticky.
--------------------------------------------------------------------------
Nu er i orienteret, I behøver ikke at lytte til rygter, samtlige papirer i sagen bliver sendt til Formand Knud-Erik med henblik på at det uploades, så alle har fuldt indsyn.
Jeg skal imorgen prøve og se om jeg kan scanne David A. og Brian Petersens stævning ind i sin helhed, således at den kan blive kundgjort for jer alle.
Nu lader vi retten tale, det er helt fint med mig.
ps. Hvis nu der er nogen af jer der er bagere, og vil foregribe begivenhedernes gang, så er vi ikke i behov for formbrød med indbagte møllesavfile.:rofl:
Men vidste I at sådan er bestyrelsesarbejde også ?
Jeres
Lykkemark
Jeg skal i fængsel !
-
Hold da op hvor er
Hold da op hvor er det langt ude!
C3
C3
Hej Bent Jeg har svært ved
Hej Bent
Jeg har svært ved at se hvor de vil hen , og er det fordi de vil tvinge os til at "lege" med dem ??? var det de samme som også sendte breve rundt for at
skabe en dårlig stemning i klubben ??? er de ikke tilfreds med deres nye klub ??? er den nye klub kun blevet stiftet for at genere den gamle ???.
Tænk det kan nå så langt, da det kun er en hobby.
Hilsen Bondemand
Jeg har svært ved at se hvor de vil hen , og er det fordi de vil tvinge os til at "lege" med dem ??? var det de samme som også sendte breve rundt for at
skabe en dårlig stemning i klubben ??? er de ikke tilfreds med deres nye klub ??? er den nye klub kun blevet stiftet for at genere den gamle ???.
Tænk det kan nå så langt, da det kun er en hobby.
Hilsen Bondemand
Hej Bent. Vil det sige at
Hej Bent.
Vil det sige at jeg kan prøve at blive forsørget af det offentlige, det lyder spændene :spam:Så må vi jo se om der kommer et par CCD medlemmer med " lagkage " til os under opholdet.:party:
Holdt op et par " Klaphatte:beatdeadhorse5: " // vi ses. mvh. Per Pedersen
Vil det sige at jeg kan prøve at blive forsørget af det offentlige, det lyder spændene :spam:Så må vi jo se om der kommer et par CCD medlemmer med " lagkage " til os under opholdet.:party:
Holdt op et par " Klaphatte:beatdeadhorse5: " // vi ses. mvh. Per Pedersen
Ja det beviser da at
Ja det beviser da at det var den helt rigtig beslutning at de blev vaffet ud af vores klub.
mvh
Ulrik
mvh
Ulrik
De skulle skamme dem -
De skulle skamme dem - FØJ nogle kujoner !!!!!!!
/Thomas..
/Thomas..
-
Kort og godt........ Det er fa`me
Kort og godt........
Det er fa`me da helt utroligt,troede vi (alle) var voksne mennesker med samme lidenskab for Vette.
Michael
Det er fa`me da helt utroligt,troede vi (alle) var voksne mennesker med samme lidenskab for Vette.
Michael
Et sådant emne bør jo
Et sådant emne bør jo nok ligge i lukket forum. Se hvor hurtig Google er!
4381
Opdate:
Der var godt nok navne på også:
4382
4381
Opdate:
Der var godt nok navne på også:
4382
- Vedhæftede filer
-
- jeg.jpg (42.31 KiB) Vist 9204 gange
-
- jegskal.jpg (56.07 KiB) Vist 9204 gange
-
Hej Lykkedrengen Dette er nok den
Hej Lykkedrengen
Dette er nok den tyndeste gang pis jeg nogensinde har set ( undskyld ordvalget ), jeg håber at I får styr på dette så hurtigt og smertefrit som muligt :banghead:
Held og lykke Kenneth
Dette er nok den tyndeste gang pis jeg nogensinde har set ( undskyld ordvalget ), jeg håber at I får styr på dette så hurtigt og smertefrit som muligt :banghead:
Held og lykke Kenneth
Hej Bent - Fortsæt roligt
Hej Bent -
Fortsæt roligt den stil du kører.
At være i en bestyrelse er altid et specielt job.
Men dette er dog helt udenfor alle normale situationer.
Lauge
4383
Fortsæt roligt den stil du kører.
At være i en bestyrelse er altid et specielt job.
Men dette er dog helt udenfor alle normale situationer.
Lauge
4383
- Vedhæftede filer
-
- 4444.jpg (58 bytes) Vist 9204 gange